اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

ستین برای ارائه تاکتیک به ستاره های بارسا 2 هفته زمان دارد

برای اولین بار مربی جدید بارسلونا با تمام بازیکنان تیم تمرین کرد و اکنون سعی دارد در زمان باقی مانده تاکتیک اصلی خود را به تیم گوشزد کند.

ستین برای ارائه تاکتیک به ستاره های بارسا 2 هفته زمان دارد

به گزارش خبرگزاری فارس، روز گذشته باشگاه بارسلونا پس از 86 روز اولین تمرین گروهی خود را به ثبت رسانید. این خبر برای مربیان به خصوص کیکه ستین، خبری خوش محسوب می شود که می تواند 2 هفته برای بازی با مایوروکا برنامه ریزی کند.

مربی آبی اناری ها اکنون قادر به آغاز تمرینات تاکتیکی با تمام بازیکنان است. از دی ماه سال 98 که کیکه ستین جانشین ارنستو والورده در بارسلونا شد این اولین باری است که ستین برای تمامی بازیکنان خود می تواند فلسفه تاکتیکی خود را توضیح دهد.

اگرچه نتایج چند بازی بارسلونا با ستین پیش از ویروس کرونا خیلی ضعیف هم نبوده ولی مصاحبه مسی در خصوص تاکتیک بارسلونا بسیار اهمیت پیدا کرده است.

مسی در مصاحبه ای از شیوه و سبک بازی بارسلونا انتقاد کرد و اظهار داشت که با این روند این باشگاه امسال نمی تواند قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.

اکنون ستین می خواهد تاکتیک ها و ایده های خود را به بازیکنان خود گوشزد کند. تاکتیکی به نقل از رسانه های اسپانیایی به نظر می رسد مبتنی بر حفظ مالکیت و بازیسازی از عقب زمین است.

سرخیو روبرتو و آرتور ملو، 2 بازیکن اصلی بارسلونا برای این تاکتیک ستین محسوب می شوند.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول