اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

تمجید کورتوا از ادن ازارد/ رئال برای قهرمانی لالیگا به ستاره بلژیک نیاز دارد

دروازه‌بان باشگاه رئال مادرید به تمجید از ستاره بلژیکی این تیم پرداخت.

تمجید کورتوا از ادن ازارد/ رئال برای قهرمانی لالیگا به ستاره بلژیک نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس، ادن ازارد تابستان امسال با هزینه ای نزدیک به 100 میلیون یورو از چلسی به رئال مادرید آمد ولی اصلا نتوانست عملکرد مثبتی از خود به نمایش گذارد.

البته مصدومیت های متوالی ستاره بلژیکی باعث شد که وی بیشتر از میادین به دور باشد و نتواند در ترکیب زیدان جا بیفتد.

همین باعث شد تا بسیاری از کارشناسان و فوتبال دوستان به انتقاد شدید از ازارد بپردازند. اکنون که لالیگا در آستانه شروعی دوباره قرار گرفته، بار دیگر تمام نگاه ها روی این ستاره متمرکز شده است. این نیز موجب شد تا گلر آماده این روزهای رئال مادرید به تمجید از هم وطن خود بپردازد و کسب قهرمانی در لالیگا را در گرو درخشش ازارد بداند.

کورتوا در مصاحبه با سایت Movistar گفت: ازارد اکنون در شرایط خوبی است و ریتم مناسب او مرا شگفت زده کرده است. نباید انتظار داشته باشیم بدون بازی کردن به آمادگی دست یابد. او اکنون در شرایط بدنی خوبی است و برای رسیدن به قهرمانی لالیگا به ازارد نیاز داریم.

وی ادامه داد: نمی توانم بیشتر از این برای شروع دوباره فوتبال صبر کنم. باید برای پیروزی بجنگیم. مطمئنا شرایط بدون حضور تماشاگران تغییر خواهد کرد. ما حتی در زمین تیم مقابل هم بودیم اتمفسر ورزشگاه فوق العاده بود و به انگیزه تو کمک زیادی می کرد.

رئال مادرید تا انتهای فصل و برای انجام 6 بازی خانگی فصل 2019-2020 به دلیل تعمیرات ورزشگاه سانتیاگو، در ورزشگاه دی استفانو بازی خواهد کرد.

کورتوا در این خصوص نیز گفت: بازی در جایی که به نام فردی اسطوره اسم گذاری شده، باعث افتخار است. دی استفانو بهترین بازیکن تاریخ رئال مادرید است و برای این تاریخ بسیار عالی است که ما بتوانیم در این استادیوم قهرمان لالیگا شویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول