اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

کازیسکی: از حضور در ژاپن پشیمان نیستم

ستاره سابق تیم والیبال جی‌تکت گفت: از اینکه مدتی در لیگ ژاپن بازی کردم اصلاً پشیمان نیستم.

کازیسکی: از حضور در ژاپن پشیمان نیستم

به گزارش خبرگزاری فارس، ماتی کازیسکی اواخر سال گذشته از جی‌تکت جدا شد و به ورونا پیوست تا این تیم را در مرحله پلی‌آف ایتالیا همراهی کند، اما شیوع ویروس کرونا موجب تعطیلی موقت رقابت‌های سری آ شد.

این ستاره بلغاری درمورد حضورش در لیگ ژاپن اظهار داشت: زمانی که به ژاپن رفتم از من خواسته شد تا تجربه‌ام را در اختیار بازیکنان تیم قرار دهم و در رسیدن به اهداف‌شان به آنها کمک کنم. من هم از این موضوع استقبال کرده و پیشنهاد آنها را پذیرفتم. مسیر سختی را پشت سر گذاشتیم، اما در نهایت توانستیم قهرمان شویم.

وی با بیان اینکه من از نتایجی که کسب کردیم خیلی راضی هستم، افزود: زمانی که تصمیم گرفتم به اروپا بازگردم دلم برای جی‌تکت تنگ شد. این تیم همیشه در فکر و قلب من است و می‌دانم که می‌تواند در آینده کارهای بزرگی انجام دهد. زمان بسیار خوبی را در کنار هم گذراندیم و باید از اعتماد مدیران باشگاه هم تشکر کنم. من ژاپن را ترک کردم، اما آنها همواره در قلب من خواهند بود.

ستاره سابق تیم والیبال جی‌تکت با بیان اینکه از انتخاب ژاپن اصلاً پشیمان نیستم، گفت: از هواداران تشکر می‌کنم که در روزهای خوب و بد در کنار ما بودند. آنها همیشه برای ما انگیزه بودند و ما هم همیشه تلاش کردیم تا بهترین عملکرد را برای رضایت آنها ارائه کنیم. امیدوارم همه بتوانند از پیروزی‌های جی‌تکت لذت ببرند. لحظه خداحافظی همیشه غم‌انگیز است، اما قلبم پر از خاطرات خوب خواهد بود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول