اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

اردوهای تدارکاتی تیم ملی بسکتبال در انتظار اعلام فدراسیون جهانی/ زیرساخت بسکتبال کشور مناسب نیست

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت:با توجه به اینکه زمان مسابقات المپیک توکیو به تاخیر افتاده است در تلاش هستیم که اردو تدارکاتی را برای تیم ملی در تابستان برگزار کنیم و منتظر فدراسیون جهانی هستیم تا برنامه‌ مسابقات را اعلام کنند.

اردوهای تدارکاتی تیم ملی بسکتبال در انتظار اعلام فدراسیون جهانی/ زیرساخت بسکتبال کشور مناسب نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مجمع انتخاب رئیس هیأت بسکتبال خراسان رضوی با حضور۱۷عضو از ۱۷ عضو مجمع انتخابی این هیأت در اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد.

محمدرضا توکلی‌زاده، مجیدجلیلی، مهدی صاحبیان، وحید عنوانی، عادل مشیریان و مجید ولی‌پور کاندیداهای این مجمع بودند که وحید عنوانی پیش از آغاز رأی‌گیری به نفع محمدرضا توکلی‌زاده کنار کشید، مجیدجلیلی و مهدی صاحبیان نیز انصراف دادند.

در پایان این جلسه پس از رأی‌گیری از اعضای مجمع انتخابی مجیدولی‌پور توانست با کسب ۱۰ رأی از مجموع ۱۷رأی ماخوذه به مدت ۴ سال ریاست هیأت بسکتبال خراسان رضوی را بر عهده بگیرد.

رامین طباطبایی در این مجمع ضمن تبریک به رئیس هیأت بسکتبال خراسان رضوی اظهار کرد: قطعا ولی‌پور در بخش مدیریتی کار سختی دارد و افرادی که در مجمع به او رأی دادند باید به هیأت کمک کنند تا بتواند شرایط خوبی را برای بسکتبال استان رقم زند.

رئیس فدراسیون بسکتبال ادامه داد: خوشبختانه در سال گذشته در رده ملی توانستیم نتایج خوبی را کسب کنیم و توانستیم جواز صعود به المپیک توکیو را کسب کردیم.

 وی در خصوص مهم‌ترین برنامه فدراسیون عنوان کرد: یکی از نکات مهمی که در فدراسیون باید برنامه‌ریزی کنیم رشد زیر ساختار است که باید توجه ویژه‌ای به این مسئله داشته باشیم.

طباطبایی خاطرنشان کرد: باشگاه‌ها نقش موثری در شکوفایی استعداد در سطح استان دارند، علاوه بر این موضوع باید نگاه ویژه‌ای در بخش بانوان داشته باشیم، خوشبختانه در رده سنی آقایان و بانوان در سطح استان در بیشتر رده‌های سنی عملکرد قابل قبولی را به نمایش گذاشتند.

رئیس فدراسیون بسکتبال در خصوص شروع فصل جدید لیگ برتر گفت:  برای شروع مجدد لیگ برتر فراخوان داده‌ایم تا اگر تیمی شرایط لازم برای حضور در لیگ برتر داشت اعلام آمادگی کند.

وی تصریح کرد: برخی از تیم‌هایی که این فصل در لیگ یک حضور داشتند، آمادگی خود را برای حضور در لیگ برتر اعلام کردند، با این حال این موضوع را هم بررسی خواهیم کرد تا اگر به غیر از 12 تیم که در لیگ برتر حضور دارند، تیمی شرایط و امکانات لازم برای حضور در لیگ برتر را داشته باشد مجوز حضور در لیگ برتر را بدهیم.

طباطبایی در خصوص برنامه‌های تیم ملی عنوان کرد: با توجه به اینکه زمان مسابقات المپیک توکیو به تاخیر افتاده است در تلاش هستیم که اردو تدارکاتی را برای تیم ملی در تابستان برگزار کنیم و منتظر فدراسیون جهانی هستیم تا برنامه‌ مسابقات را اعلام کنند تا اگر شرایط فراهم بود بتوانیم اردو تدارکاتی برای تیم ملی برگزار کنیم.  

وی در درباره زیرساختارهای بسکتبال در کشور عنوان کرد: متاسفانه از نظر زیر ساختار شرایط خوبی را در کشور نداریم در حال حاضر سالن آزادی به عنوان تنها سالن اختصاصی در کشور است که همین سالن هم فرسوده شده، اگر بتوانیم زیرساختارها را برای علاقه‌مندان فراهم کنیم می‌توانیم در بین 10 کشور برتر جهان قرار بگیریم.

عملکرد تیم آویژه صنعت پارسا سبب آشتی مردم با بسکتبال شد

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز در این جلسه گفت: در طی سال‌های اخیر با برنامه‌ریزی خوب فدراسیون بسکتبال و تلاش‌های هیأت بسکتبال استان در رده‌های سنی مختلف توانستیم عملکرد قابل قبولی را به نمایش بگذاریم.

فرزاد فتاحی ادامه داد: باشگاه‌های آویژه صنعت پارسا و فرش مشهد در طول این مدت کمک زیادی به توسعه بسکتبال استان کردند و نقش به سزایی در شکوفایی این رشته داشتند.

وی در خصوص عملکرد تیم آویژه صنعت پارسا در این فصل لیگ برتر خاطرنشان کرد: تیم آویژه صنعت پارسا در این فصل لیگ برتر عملکرد قابل قبولی را به نمایش گذاشت، با هزینه کمتری نسبت به سایر تیم‌ها نتیجه قابل قبولی را کسب کرد و بدون حاشیه شرایط خوبی را پشت سر گذاشتند.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی عنوان کرد: کسب نتایج قابل قبول در این فصل موجب آشتی مردم با رشته بسکتبال شد و تماشاگران در مسابقات حضور پررنگی در موفقیت این تیم داشتند.

انتهای پیام/70066

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول