اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ایراندوست: تعطیلی لیگ تصمیم کبری شده/ فعلا نمی‌توانیم به آینده فکر کنیم

سرمربی تیم فوتبال هیات البرز گفت: نمی‌دانم چرا فدراسیون هنوز تصمیم خود را درباره لیگ برتر بانوان اعلام نکرده است.

ایراندوست: تعطیلی لیگ تصمیم کبری شده/ فعلا نمی‌توانیم به آینده فکر کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، به دلیل شیوع ویروس کرونا مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان اوایل اسفندماه سال گذشته به حالت تعلیق درآمد.

مسئولان برگزاری اعلام کرد با بهبود شرایط مسابقات لیگ سال 99 برگزار می‌شود اما با وجود اعلام برنامه لیگ برتر فوتبال مردان، سازمان لیگ هنوز تصمیمی در خصوص مسابقات بانوان نگرفته است.

تعدادی از مربیان لیگ برتر به دلیل اختلاف امتیاز شهرداری بم با دیگر تیم‌ها و عدم تاثیرگذاری بازی‌ها در جدول خواستار تعطیلی لیگ امسال شدند.

مریم ایراندوست در گفت‌وگو با فارس در این باره اظهار داشت: برگزاری لیگ هیچ تغییری نه در صدر و نه در انتهای جدول نخواهد داشت. زمانی که اسفندماه لیگ را معوقه اعلام کردند همه باشگاه‌ها بازیکنان‌شان را به خانه فرستادند.

وی افزود: با توجه به جدول امتیازات و شرایط فوتبال ایران، مسئولان می‌توانند مانند برخی از کشورهای اروپایی تصمیم بگیرند. تعطیلی لیگ تصمیم سختی نیست اما به نظر می‌رسد حالا تصمیم کبری شده است. طولانی شدن روند تصمیم‌گیری به سلامت روحی و روانی بازیکنان آسیب می‌زند.

سرمربی تیم فوتبال هیات البرز با اشاره به هزینه‌هایی که برگزاری لیگ برای بانوان دارد، یادآور شد: باشگاه‌ها باید برای بازیکنانی که می‌خواهند برگردند مسکن تهیه کند از طرفی باید از بازیکنان تست کرونا بگیرند و حداقل 180 هزار تومان برای هر بازیکن هزینه کنند؟ آیا می‌توان هر 5 روز این نمونه‌گیری‌ها را انجام داد؟

ایراندوست عنوان کرد: این پول‌ها برای مردان با هزینه‌های میلیاردی که دارند چیزی نیست اما در بخش بانوان حتی خیلی از تیم‌ها ایفمارک هم نمی‌روند چون دیر تیم خود را می‌بندند. اگر شرایط جدول به گونه‌ای بود که برگزاری بازی‌ها روی جایگاه تیم‌ها تاثیر می‌گذاشت طوری دیگر پیش می‌رفتیم اما وقتی تغییری ایجاد نمی‌شود نمی‌دانم چرا تصمیم خود را اعلام نمی‌کنند.

وی همچنین درباره اینکه آیا تمایل دارد سال آینده با هیات البرز همکاری کند، گفت: همکاری من به طور موقت و به مدت 2.5 ماه بود. ما هنوز نمی‌دانیم باید به آینده فکر کنیم یا نه. فعلا تصمیمی در این باره ندارم.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول