اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

وقتی وینگر مراکش به خاطر بازی با ایران مشکل حافظه پیدا کرد

وینگر تیم ملی فوتبال مراکش یادی از مصدومیت در بازی با ایران در جام جهانی 2018 روسیه کرد.

وقتی وینگر مراکش به خاطر بازی با ایران مشکل حافظه پیدا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، نورالدین امرابط در سالروز دیدار تیم کشورش با ایران در مرحله گروهی جام جهانی روسیه، از اتفاق ناخوشی که برایش در بازی با تیم کشورمان رخ داد،‌ حرف زد.

وی همراه با تیم مراکش در تاریخ 15 ژوئن سال 2018 (26 خرداد 99 ) در نخستین بازی از جام جهانی روسیه برابر تیم ایران شرکت کرد که در نهایت تیم آفریقایی یک بر صفر شکست خورد.

 

در این بازی امرابط برخوردی با وحید امیری، ملی پوش ایرانی داشت به طوریکه از ناحیه سر آسیب‌دید و به بیمارستان انتقال یافت.

وی در مصاحبه‌ای در سایت ان.پی رادیو منتشرشد از این مسابقه و اتفاق ناخوشایندی که برایش افتاد، حرف زد.

ستاره 33 ساله  گفت: وقتی در بیمارستان به هوش آمدم، مدیر برنامه‌ام به من گفت نتیجه بازی یک بر صفر شد. آن موقع فکر کردم که حتما منظورش برد ماست. اما بعد مشخص شد که ایران یک بر صفر برنده بازی شده است. من بازهم 10 مرتبه دیگر این سئوال را پرسیدم چون هر بار فراموش می کردم قبلا این سئوال را کرده ام.

این ستاره با تجربه معتقد است در سایه آن مصدومیت، هنوز با مشکل فراموشی مواجه است. به همین خاطر عنوان کرد: گاهی متوجه می شوم که مادرم به من تلفن زده، چند بار هم تماس گرفته اما من، متوجه نشده ام. برای این منظور گاهی گوشی را بر می دارم و به او زنگ می زنم و این کار 4 مرتبه تکرار می کنم.زیرا هر دفعه فراموش می کنم که قبلا با او تماس گرفتم.

بازیکن ملی‌پوش که اکنون در تیم النصر عربستان بازی می کند، در مورد بازی دوم تیمش مقابل پرتغال در مسابقات روسیه 2018 نیز عنوان کرد:در آن موقع پزشک تیم به من گفت بازی نکنم. چون به خاطر مصدومیتم، میزان خطر بالاست.او گفت اگر یک ضربه دیگر به مغزم وارد شود، حتی ممکن است بمیرم.

این بازیکن 2 سال بعد از آن اتفاق تصور می کند هنوز با مشکل ناشی از آن مصدومیت دست به گریبان است.

امرابط افزود:چون قبلا حافظه خیلی خوبی داشتم و راحت می توانستم خاطرات دوران کودکی را به یاد بیاورم. اما اکنون وضعیت برایم سخت تر شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول