اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

صید بزرگ پیاچنزا در فصل نقل‌وانتقالات/ راسل به جمع بزرگان اضافه شد

دریافت کننده تیم ملی والیبال آمریکا با مسئولان تیم پیاچنزا به توافق رسید.

صید بزرگ پیاچنزا در فصل نقل‌وانتقالات/ راسل به جمع بزرگان اضافه شد

به گزارش خبرگزاری فارس، آرون راسل، دریافت تیم والیبال آمریکا برای فصل آینده با مسئولان پیاچنزا به توافق رسید. این بازیکن 27 ساله که یکی از ستاره‌های تیم ملی کشورش محسوب می‌شود در 2 فصل گذشته عضو تیم ترنتینو بود.

مسئولان پیاچنزا که ظاهراً برای فصل آینده به دنبال بستن تیمی قدرتمند هستند پیش از این با بازیکنان سرشناسی همچون گروزر، آنتونوف، کاندلارو و شاو قرارداد امضا کرده بودند. به این ترتیب حالا راسل هم یکی از صیدهای بزرگ این باشگاه برای فصل آینده به شمار می‌رود.

راسل از سال 2015 سابقه حضور در سری آ را دارد و تا سال 2018 در ترکیب پروجا حضور داشت و با این تیم توانست عنوان دوم و سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. ستاره یانکی‌ها در سال 2018 راهی ترنتینو شد و توانست با این تیم قهرمان جام باشگاه‌های جهان شده و عنوان ارزشمندترین بازیکن مسابقات را به خود اختصاص دهد. 

دریافت کننده آمریکایی‌ها در المپیک ریو هم توانست عنوان بهترین دریافت کننده مسابقات را کسب کند. او که از سال 2015 عضو تیم ملی کشورش است مدال طلای جام‌جهانی، مدال برنز المپیک 2016، مدال‌های نقره و برنز لیگ ملت‌ها را هم در کارنامه دارد.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول