اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

احدی: ورزش بیشترین ضرر را از کرونا دیده است/ورزشکاران نمی‌توانند امرار معاش کنند

سرمربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد گفت: به نظر من ورزش بیشترین ضرر را از شیوع کرونا داشته است، چون تمام سالن‌ها و مسابقات تعطیل شده است.

احدی: ورزش بیشترین ضرر را از کرونا دیده است/ورزشکاران نمی‌توانند امرار معاش کنند

مهران احدی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در مورد برگزاری مرحله پلی‌آف لیگ برتر تنیس روی میز، اظهار داشت: برای شروع لیگ بازیکنان و کادرفنی باید تست کرونا بدهند و در حال حاضر نیز نجام می‌شود. بازیکنان هم فعلا به صورت انفرادی و در منزل تمرین می‌کنند و فعلا اردوها شروع نشده است.

وی ادامه داد: بعد از انجام تست‌ها، احتمالا مجوز تمرینات گروهی صادر می‌شود و برنامه رقابت‌ها هم اعلام خواهد شد.

احدی با اشاره به تعطیلی مسابقات به خاطر شیوع کرونا اظهار داشت: به نظر من بیشترین ضرر را ورزش از شیوع این بیماری داشته است، چون همه مسابقات و تمرینات تعطیل شد. این در حالی است که مشاغل دیگر آزاد شده و همه مشغول کار هستند. ورزشکار و مربی همه درآمدشان از ورزش است و اگر نباشد، درآمدی نخواهند داشت و نمی‌توانند امرار معاش کنند.

سرمربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد با اشاره به بازگشایی سالن‌ها عنوان کرد: در سال‌های گذشته و برای تابستان نوجوانان و نونهالان زیادی در کلاس‌ها ثبت می‌کردند، اما امسال شرایط کاملا فرق کرده و کرونا باعث افت زیادی از این کلاس‌ها شده است.

وی تاکید کرد: برخی بازیکنان از زمان شیوع کرونا هیچ عایدی نداشتند و نمی‌توانند کار دیگری هم انجام دهند. خود من از مسئولان باشگاه خواستم بخشی از قراردادها را پرداخت کنند تا بازیکنان با خیال راحت تری وارد مسابقات شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول