اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

واریز مرحله سوم اعتبارات تخصیصی به فدراسیون‌های ورزشی

معاون توسعه مدیریت و منابع در نشست مشترک روسای فدراسیون‌های ورزشی با وزیر ورزش و جوانان از پرداخت مرحله سوم اعتبارات تخصیصی به فدراسیون‌های ورزشی خبرداد.

واریز مرحله سوم اعتبارات تخصیصی به فدراسیون‌های ورزشی

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت وزارت ورزش، ژاله فرامرزیان در جلسه مشترک فدراسیون‌های ورزشی با اشاره به پرداخت‌ها  از سوی وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: این وزارتخانه تمام تلاش خود را خواهد کرد تا تخصیص ها به موقع انجام شود.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی در ادامه توضیحاتی را در خصوص عملیات مالی و مدیریتی صورت گرفته در خصوص تخصیص ها ارائه کرد.

معاون وزیر ورزش و جوانان همچنین از پرداخت مرحله سوم اعتبارات تخصیصی به فدراسیون های ورزشی  خبرداد. ژاله فرامرزیان با اشاره به پرداختهای صورت گرفته به فدراسیونها اعلام کرد: بخشی از بدهی فدراسیون‌ها به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی  پرداخت شده است تا این شرکت نیز به لحاظ مالی در شرایط بهتری قرار بگیرد.

وی با اشاره به شفاف سازی مالی همه بخش ها گفت: فدراسیون‌های ورزشی  ملزم هستند که گزارش پرداخت ‌ها را به این معاونت ارائه کنند.

فرهادی زاد: هیچ رشته جدید ورزشی برای بانوان نباید بدون اعلام نظر نهایی وزارت ورزش و جوانان آغاز شود 

معاون  توسعه ورزش بانوان گفت: فدراسیون ها برای افزودن هر رشته ای برای بانوان باید با نظر نهایی وزارت ورزش و جوانان اقدام کنند.

«مهین فرهادی زاد» در نشست روسای فدراسیون های ورزشی  که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد ، مجوز این وزارتخانه برای فعالیت های جدید بانوان را لازم و ضروری دانست .فرهادی زاد توضیح داد : هر فدراسیون برای گرفتن مجوز برای ورزش بانوان باید ابتدا درخواست کتبی را ارائه کند که ابتدا این درخواست در جلسه شورای مدیریت ورزشی بررسی می شود و بعد از آن، برای تصمیم گیری به شورای معاونان می رود .

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش ‌جوانان گفت : هیچ فدراسیونی نباید قبل از نظر نهایی وزارت ورزش و جوانان فعالیت جدیدی را برای ورزش بانوان آغاز کند .

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول