اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حیدری تا شنبه فیزیوتراپی می‌کند/ چیدمان داوری هفته بیست ودوم قطعی نیست

رئیس دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال توضیحاتی را در خصوص آسیب دیدگی بیژن حیدری و همچنین چیدمان هفته بیست و دوم لیگ برتر ارائه کرد.

حیدری تا شنبه فیزیوتراپی می‌کند/ چیدمان داوری هفته بیست ودوم قطعی نیست

علیرضا سهرابی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص مصدومیت بیژن حیدری داور بین المللی فوتبال ایران، اظهار داشت: مصدومیت او به آن صورت نیست که نتواند داوری کند. در روز برگزاری سمینار و زمانی که کلاس عملی تمام شد و قصد داشتیم خدحافظی کنیم، صحبتی در مورد اینکه مشکلی در زانویش داشته باشد مطرح نکرد. فقط از من خواست به خاطر برنامه‌های مطب و عمل جراحی، برنامه بازی‌ها را زودتر به او اعلام کنم.

سهرابی ادامه داد: روز گذشته در صحبتی که با بیژن حیدری داشتم به من اعلام کرد در زانوی خودش دچار مشکل شده و قصد دارد تا روز شنبه به فیزیوتراپی بپردازد و پس از آن نتیجه را به ما اعلام کند. در مورد دکتر حیدری فقط همین مساله مطرح است و بقیه داوران هم خداراشکر خوب هستند و در صحیت و سلامت به سر می‌برند.

رئیس دپارتمان داوری فوتبال، در مورد اینکه آیا چیدمان داوران هفته بیست و دوم لیگ برتر کامل شده، عنوان کرد: چیدمان را انجام داده‌ایم اما هنوز قطعی نشده است. داوران وسط در روز سمینار تست کرونا دادند که جوابش امروز آمد و خداراشکر همه منفی هستند. امروز هم کمک داوران و ناظران تست دادند و باید تا فردا صبر کنیم تا جواب تست آن‌ها هم بیاید. پس از آن می‌توانیم چیدمان داوران را قطعی کنیم. فعلا چیدمان را اعلام نمی‌کنیم تا جواب تست کمک‌ها و ناظران بیاید و اگر خدایی ناکرده شخصی مشکل داشت، او را کنار می‌گذاریم.

سهرابی در مورد پرداخت دستمزد و معوقات داوران، گفت: من خیلی در جریان مسائل مالی نیستم اما آنطور که اطلاع دارم دستمزدها پرداخت شده و داوران معوقه‌ای ندارند و اگر هم بدهی وجود داشته باشد در حد دو الی سه هفته است و سنگین نیست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول