اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

ادامه فعالیت کشتی‌گیران برای کمک به مردم مناطق محروم+عکس

فعالیت کشتی گیران در قالب موسسه خادمین علی ابن ابیطالب (ع) برای کمک به مردم مناطق محروم همچنان ادامه دارد.

ادامه فعالیت کشتی‌گیران برای کمک به مردم مناطق محروم+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، فعالیت خیرخواهانه قهرمانان کشتی ایران در قالب موسسه خادمین علی ابن ابیطالب (ع) برای کمک به مردم مناطق محروم همچنان ادامه دارد. در همین راستا، کمیل قاسمی قهرمان جهان و المپیک با حضور در کوره پزخانه های اطراف تهران، ضمن دیدار با مردم این مناطق، کمک های جمع آوری شده توسط خیرین را میان آنها توزیع کرد.

قاسمی پای درددل مردم این مناطق نشست و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

این موسسه توسط برخی قهرمانان و پیشکسوتان همچون رسول خادم، کمیل قاسمی، احسان لشکری، حسن رحیمی، امیر توکلیان، عباس طحان، هادی حبیبی، رضا لایق سجاد گنج‌زاده، بهمن عسگری و جمعی از بانوان و آقایان در رشته‌های مختلف همچنین پرویز پرستویی همراهی می‌شود. با کمک خیرین تا امروز، حدود 11100 بسته موادغذایی میان حدود همین تعداد خانوار که بخش قابل توجهی از آنان زنان سرپرست بوده‌اند، در دربِ منازل در مناطق مختلف کشور از جمله سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، خوزستان، لرستان، تهران، گلستان و مناطق مختلفی دیگری توزیع شده است.

در این موسسه به کار مدرسه سازی و خانه سازی برای مردم مناطق محروم روستاهای استان سیستان و بلوچستان با کمک خیرین ورزشی و غیرورزشی از جمله علی کریمی اقدام می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول