اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

قربانی: اخراج استقلالی ها خیلی بد بود/ مربیان باید حرکت کریمی را بررسی کنند

پیشکسوت استقلال گفت: به نظر می‌رسید داور دوست داشت کارت‌هایش را خرج استقلال کند و اخراج دوم کمر این تیم راشکست.

قربانی: اخراج استقلالی ها خیلی بد بود/ مربیان باید حرکت کریمی را بررسی کنند

پیروز قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص بازی استقلال مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: تیم استقلال تا قبل از اخراج علی کریمی خوب و منطقی بازی می‌کرد اما اخراجی‌های استقلال مخصوصاً اخراج دوم خیلی بد بودند. عارف غلامی بازیکن خوب و زحمتکشی است اما اخراج او اصلا جای توجیه ندارد و به نظرم استقلال 10 نفره هم به فولاد نمی‌باخت.

قربانی در مورد اخراج علی کریمی در نیمه اول و اینکه این بازیکن برای چندمین بار در بازی‌های استقلال از زمین مسابقه اخراج می شود، گفت: صحنه اخراج علی کریمی را در تلویزیون ندیدیم، داور آن را تشخیص داده است. خود مربیان باید حرکت کریمی را بررسی کنند اما در کل حیف شد. استقلال تا قبل از این اخراج خیلی خوب و منطقی بازی می‌کرد و پس از آن هم اخراج دوم جای هیچ توجیهی نداشت.

این کارشناس ادامه داد: غلامی نباید به این راحتی و سادگی کارت زرد دوم را می‌گرفت. از طرفی به نظر می‌رسید داور دوست داشت کارت‌هایش را خرج استقلال کند. اخراج دوم کار استقلال را خیلی سخت کرد و کمر این تیم راشکست. همانطور که گفتم استقلال 10 نفره هم به فولاد نمی‌باخت و حتی می‌توانست حریف را شکست هم دهد.

پیشکسوت استقلال در خصوص اخراج فرهاد مجیدی عنوان کرد: باید ببینیم شرایط بازی چگونه پیش رفته که این اتفاقات افتاده است. ضمن اینکه داور چهارم باید با تذکر دادن مسائل را حل کند و نباید فقط خبرچین داور باشد. این کار درست نیست و او باید تلاش کند جو را آرام کند. 

وی در خصوص مصدومیت 2 بازیکن استقلال در این بازی عنوان کرد: امیدوارم در بازی‌های بعدی این اتفاق تکرار نشود ولی فعلا شرایط اینگونه است. امیدوارم استقلال در بازی‌های بعدی این نتیجه را جبران کند.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول