اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

تلاش ناپولی برای حفظ میلیک/یوونتوس منتظر مهاجم لهستانی

باشگاه ناپولی آخرین تلاش های خود برای حفظ مهاجم لهستانی اش را انجام داد.

تلاش ناپولی برای حفظ میلیک/یوونتوس منتظر مهاجم لهستانی

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت « توتو مرکاتو» ایتالیا خبر داد مسئولان باشگاه ناپولی از تمدید قرارداد آرکادیوش میلیک، مهاجم لهستانی خود ناامید نشدند و می خواهند مانع از رفتن این بازیکن به یوونتوس شوند.

مدیر برنامه میلیک اخیرا با مسئولان باشگاه ایتالیایی جلسه ای برگزار کرد تا درباره آینده موکلش گفت و گویی داشته باشد. در همین راستا سران باشگاه ناپولی تمایل خود برای تمدید قرارداد میلیک را اعلام کردند.

یوونتوس هنوز به صورت رسمی برای جذب میلیک وارد عمل نشده و پیشنهادی به دست ناپولی نرسیده است اما بنا به گزارش های رسیده بیانکونری می خواهد برای میلیک دستمزد سالیانه 5 میلیون یورو را پرداخت کند.

مهاجم لهستانی همچنین از تیم های اتلتیکو مادرید، تاتنهام و نیوکاسل نیز پیشنهاد دارد. میلیک شهر ناپل و هوادارانش را دوست دارد به همین خاطر سران باشگاه به دنبال تمدید با او هستند.

اما دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی می خواهد مبلغ فسخ قرارداد 100 میلیون یورویی در قرارداد جدیدش بگذارد ولی میلیک نمی خواهد با پذیرفتن این بند مثل زندانی ها باشد.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول