اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

ادامه دعوای بی سرانجام گرگانی‌ها با فدراسیون بسکتبال/ تضمین می‌خواهند!

دعوای مسئولان تیم بسکتبال شهرداری گرگان همچنان با فدراسیون بسکتبال برای پایان لیگ بدون معرفی قهرمان ادامه دارد.

ادامه دعوای بی سرانجام گرگانی‌ها با فدراسیون بسکتبال/ تضمین می‌خواهند!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دعوای مسئولان شهرداری گرگان با فدراسیون بسکتبال برای احقاق حقی که قانونی نیست، ادامه دارد و طی هفته گذشته صحبت‌هایی صورت گرفته که نمی‌تواند راهگشای کار باشد. همیشه صحبت از عدم تیمداری ساده‌ترین کار برای اعتراض است و مسئولان گرگانی نیز همین را در پیش گرفته‌اند و ظاهرا آینده جوانان و نوجوانانی که مشتاقانه این رشته را در شهرشان دنبال می‌کنند و عاشقانه تیم شان را دوست دارند، کمتر اهمیتی دارد.

اینکه لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا بدون معرفی قهرمان به پایان رسیده، کاری بوده کاملا قانونی و با رویکردی عدالت گونه بوده و بارها نیز در بین اهالی بسکتبال روی این موضوع تاکید شده است، اما مسئولان گرگانی راهی را در پیش گرفته‌اند که به ترکستان است و سرانجامی ندارد.

* سپری به نام تماشاگران

اینکه آنها ظرفیت تماشاگران گرگان را سپر خود قرار داده‌اند و می‌خواهند از آن طریق به چیزی برسند که تا قبل از پایان لیگ حق‌ حتمی‌شان نبوده است، نمی‌تواند کار درست و منطقی باشد. ویروس کرونا تمام جامعه را تحت تاثیر قرار داده و ورزش نیز جزئی از آن است. اگر آنها به دنبال قهرمانی بودند چرا اصرار به ادامه مسابقات نداشتند و خواستار تعطیلی لیگ بودند؟ مگر می‌شود با در نظر گرفتن مرحله مقدماتی قهرمان لیگ را مشخص کرد؟ آیا اهالی بسکتبال در گرگان این موضوع را برای شهردار گرگان روشن کرده‌اند؟

*ضمانت نامه می‌خواهند!

شهردار گرگان پس از حضور طباطبایی رئیس فدراسیون در گرگان، در صحبت‌های تامل برانگیز خود از تضمین حرف زده و گفته است: «با توجه به شرایطی که داریم تصمیم ما همان تصمیم قبلی یعنی عدم شرکت در  لیگ بسکتبال است؛ چون به هر حال تضمینی وجود ندارد در فصل جاری هم تیم ما بتواند به حق و حقوق خودش برسد و این موضوع را به وزارت ورزش هم اعلام کرده‌ایم.»

سوال اینجاست که فدراسیون دقیقا چه چیزی را باید به آنها یا تیم‌های دیگر تضمین دهد؟ قهرمان شدن را؟ آیا فدراسیون بسکتبال باید برای فصل بعد کرونا را ریشه کن کند تا مسابقات نیمه کاره نماند؟

رامین طباطبایی بارها در صحبت‌های خود اعلام کرد فدراسیون بسکتبال در تصمیمش برای پایان لیگ بدون معرفی قهرمان کاری کاملا قانونی انجام داده و برای این تصمیم حق و حقوق تمام تیم‌ها را در نظر گرفته است. 

به گزارش فارس، به نظر می‌رسد اصرار گرگانی‌ها برای این کار یعنی عدم تیم داری به خاطر تصمیم فدراسیون بحث دیگری داشته و شاید مسائل و مشکلات مالی هم در این موضوع مطرح باشد. در مجموع ظرفیت بسکتبال گرگان بیش از این حرف‌ها است و مسئولان آن با یک برنامه ریزی بهتر و با حمایت تماشاگران عاشق بسکتبال می‌توانند نتایج بهتری کسب کرده و به جام هم برسند.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول