اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

بازیکن مس سونگون: کارت بازی را به خاطر پول بلیت جعل کردند

بازیکن تیم فوتسال مس سونگون ورزقان توضیحاتی را در خصوص جعل کارت بازی ارائه کرد.

بازیکن مس سونگون: کارت بازی را به خاطر پول بلیت جعل کردند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، به نظر می رسد باشگاه مس سونگون ورزقان با قرار دادن عکس محمد حاجی‌زاده روی کارت بازی محمد شجری بازیکن تیم ملی فوتسال، اقدام به جعل این کارت کرده است. به همین خاطر حاجی‌زاده با طرح شکایت از این باشگاه نسبت به تخلف صورت گرفته، اعتراضش را اعلام کرد.

محمد حاجی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه آیا در جریان جعل صورت گرفته قرار داشته، گفت: اطلاعی از این مساله نداشتم. برای بازی با مقاومت البرز در کرج قصد داشتیم به تهران سفر کنیم. مسئول امور مالی باشگاه در فرودگاه آشنا داشت و هنگامی که به آنجا رسیدیم به من گفتند داخل شوم. اصلا در جریان امور نبودم. اکبری کارت را به آشنای خودش داده بود و من اصلا آن را ندیده بودم و اطلاعی هم نداشتم. ما سوار هواپیما شدیم و به تهران رفتیم و بعد در تهران فهمیدم با کارت شجری من را راهی این سفر کرده‌اند!

وی ادامه داد:‌ وقتی از این موضوع مطلع شدم، شکایت کردم و در شکایت خودم نوشتم که بررسی کنند شاید جای دیگری هم جعل اسناد صورت گرفته باشد. پیش از این با دو بازیکن دیگر احسان سلیمانی و سامان دشن این کار را کرده بودند. به سپهروند (مسئول روابط عمومی باشگاه) گفتم چرا این کار را کردید؟ این کارت با اسم شجری است اما عکس من را دارد! سپهروند به من گفت؛ ما بلیت گرفته بودیم و برای اینکه دو میلیون پول بلیت هدر نرود، این کار را کردیم که تو به تهران بروی!

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول