اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

کریمیان: پروتکل‌ها باید سنجیده‌ و دقیق‌تر نوشته می‌شد/ فقط دنبال برگزاری لیگ بودند

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: اگر پروتکل‌ها سنجیده‌تر و دقیق‌تر نوشته می‌شد و شرایط تیم‌ها را ارزیابی می‌کردند، الان وضعیت این نبود.

کریمیان: پروتکل‌ها باید سنجیده‌ و دقیق‌تر نوشته می‌شد/ فقط دنبال برگزاری لیگ بودند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهرداد کریمیان در نشست خبری پیش از بازی مقابل ذوب‌آهن در هفته بیست و چهارم لیگ برتر اظهار داشت: بازی سختی داریم. فکر می‌کنم ذوب‌آهن در این یکی دو هفته با حضور بوناچیچ متحول شده است. تیم ما هم شرایط خیلی خوبی دارد، بعد از بازی با پرسپولیس ریکاوری خیلی خوبی انجام دادیم و همه بازیکنان با انگیزه هستند. امیدواریم با یک بازی خوب بتوانیم 3 امتیاز را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بگیریم و این اتفاق به ما خیلی کمک می‌کند.

کریمیان تصریح کرد: ذوب‌آهن اختلاف امتیازی کمی با ما دارد و می‌توانیم به حریف رو در روی خودمان نزدیک بشویم. از این تیم شناخت خوبی داریم، آنها روی اتفاق 4 گل از پیکان خوردند و شرایط طبیعی نبود. ما روی نقاط ضعف و قوت آنها کار کردیم، خودم سه سال شاگرد بوناچیچ بودیم و تفکراتش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌دانم. ان‌شاءالله با یک بازی منطقی 3 امتیاز را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به دست بیاوریم و شرایطمان ایده‌آل شود.

وی در مورد محرومان و مصدومان تیمش برای این بازی عنوان کرد: صارمی 4 کارته و محروم است. مالکی به علت مصدومیت هنوز به تمرینات گروهی اضافه نشده و شعبانلو هم مصدوم است.

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر در خصوص شرایط این روزهای فوتبال ایران تحت تأثیر ویروس کرونا گفت: شاید اگر پروتکل‌ها سنجیده‌تر و دقیق‌تر نوشته می‌شد و شرایط تیم‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ارزیابی می‌کردند، الان وضعیت این نبود. این که هر هفته تیمی بگوید من بازی می‌کنم یا تیمی بگوید بازی نمی‌کنم، ظلم به تیم‌های دیگر است. مخصوصا تیم‌هایی که انتهای جدول هستند و می‌خواهند با هم بازی کنند. نتایج همزمان تأثیرگذار است. شاید بازی نکردن‌ها زمانی به نفع ما باشد و زمانی به ضرر ما. این مناسب نیست که تیمی چند هفته بخواهد بازی عقب افتاده‌اش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام بدهد در صورتی که تیم‌ها بازی کرده‌اند و نتایجشان مشخص شده است.

کریمیان اضافه کرد: در یک مقطع، دروازه‌بان خارجی ما به خاطر نبود پرواز اصلاً نمی‌توانست بیاید. یکی از دروازه‌بان‌هایمان هم شرایط جسمی مساعدی نداشت و به خاطر کرونا مشکلی برایش به وجود آمده بود. در تمرینات نبود و ما فقط یک گلر سوم داشتیم. باید با این شرایط لیگ را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شروع می‌کردیم و با دروازه‌بان امید وارد مسابقات می‌شدیم. اگر او مصدوم می‌شد روی نیمکت دروازه‌بانی نداشتیم.

وی تصریح کرد: متأسفانه به این مسائل فکر نشده بود و مشکل خیلی بزرگی برای تیم ما و سایر تیم‌ها درست شد. این نشان می‌دهد سنجیده کار نشده، فقط خواستیم لیگ را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برگزار کنیم که برگزار کرده باشیم، ولی ما تابع بودیم. از زمانی که قرار شد بازی‌ها برگزار شود تمرینات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ جدی پیگیری کردیم. الان هم سفت و سخت به دنبال این هستیم که بازی‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در شرایط مساوی برگزار کنیم. همه چیز باید عادلانه باشد و همه تیم‌ها حق یکسانی داشته باشند. امیدوارم این اتفاق بیفتد و سنجیده کار کنند تا بتوانیم مسابقات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بدون مشکل برگزار کنیم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول