اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

زیدان: تست کرونای وینیسیوس مثبت نیست/بازی‌های بارسلونا را تماشا می‌کنم

سرمربی رئال مادرید پیش از دیدار با آلاوس به شایعات مثبت اعلام شدن تست کرونای یک بازیکنش واکنش نشان داد.

زیدان: تست کرونای وینیسیوس مثبت نیست/بازی‌های بارسلونا را تماشا می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال رئال مادرید قرار است از ساعت 15 بامداد شنبه در هفته سی و پنجم لالیگا میزبان آلاوس باشد.

در همین راستا زیدان در نشست خبری این بازی گفت: وضعیت پیچیده ای پیش روی ماست. از سختی کارمان آگاه هستیم. ما آماده هستیم تا به کارمان ادامه دهیم. بدون شک بازی با آلاوس سخت خواهد بود. درباره قهرمانی در لالیگا باید در پایان فصل صحبت کنیم. اکنون خود را برای بازی فینال دیگری آماده می کنیم.

وی درباره قرنطینه شدن یوویچ به دلیل کرونا و شایعه مثبت شدن تست کرونای ویسینیوس، گفت: با پزشک تیم صحبتی داشتم. یوویچ امروز به همراه ما نیست. امیدوارم بزودی به جمع ما اضافه شود. درباره وینیسیوس باید بگویم که تست کرونایش اشتباه شده است. تست او مثبت نیست. به همراه او به نتایج خوبی برخواهیم گشت.

سرمربی رئال ادامه داد: مارسلو در این بازی به دلیل مصدومیت ما را همراهی نمی کند. ازارد کمی ناراحت است. امیدوارم او در 4 بازی پیش رو ما را در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا همراهی کند. من تمام بازی های لالیگا از جمله بارسلونا را نگاه می کنم چون عاشق فوتبال هستم اما درباره خوب یا بد بازی کردن تیم رقیب صحبتی نمی کنم.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول