اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تقوی: عملکرد سازمان لیگ فوتسال در برگزاری لیگ‌های مختلف خوب بوده است/باید به پرهیزگار کمک کنیم

سرپرست باشگاه ستارگان ورامین گفت: سازمان لیگ فوتسال عملکرد خوبی در برگزاری لیگ‌های مختلف داشته و می توان به آن نمره قبولی داد.

تقوی: عملکرد سازمان لیگ فوتسال در برگزاری لیگ‌های مختلف خوب بوده است/باید به پرهیزگار کمک کنیم

سید اکبر تقوی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس به گزارش خبرگزاری فارس،در خصوص اتمام لیگ برتر فوتسال در سال 97-98 اظهار داشت : لیگ برتر فصل ۹۸ بدلیل اتفاقات خاص در طول برگزاری  مسابقات، بسیار طولانی شد. جا دارد به تمامی مسئولین برگزار کننده مسابقات ،داوران و نمایندگان و ناظرین فدراسیون خسته نباشید عرض کنم و تشکر ویژه‌ای هم از تمامی مدیران،کادر فنی و بازیکنان باشگاه‌‌‌ها لیگ برتر داشته باشم که با متانت و درک شرایط سخت بیماری و همچنین اوضاع بد اقتصادی فصل ۹۸ را به خوبی به پایان رسانند.

وی اضافه کرد: علی‌‌‌الخصوص دو باشگاه مس ورزقان و گیتی پسند اصفهان که به مراتب شرایط سختی را پشت سر گذاشتند. همچنین به هواداران و تماشاگران که اصلی‌‌‌ترین رکن باشگاه‌ها محسوب می‌‌‌شوند و حضور آنان کیفیت فنی بازی‌ها را ارتقا می‌‌دهد و جذابیت و هیجان را به مسابقات تزریق می‌‌کنند نیز خدا قوت می گویم. 
 
تقوی در خصوص حواشی دیدار فینال لیگ برتر عنوان کرد: دو تیم  مس سونگون و گیتی پسند با ارائه یک فوتسال زیبا و مهیج، مردم و بینندگان تلویزیونی را که مدت ها بود از دیدن مسابقات ورزشی محروم بودند را به وجد آوردند.  این اصل بازی فینال بود و حواشی آن اهمیت ندارد البته که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره‌‌ی حواشی واکنش نشان داد.

سرپرست باشگاه ستارگان ورامین درباره عملکرد سازمان لیگ افزود : سازمان لیگ فوتسال در خصوص برگزاری مسابقات لیگ برتر نمره قبولی کسب کرد و به عنوان اولین رشته ورزشی در زمان کرونا مجوز برگزاری فینال را گرفت و مقتدرانه لیگ را به پایان رساند این موضوع نشان از صلابت و قدرت و محبوبیت فوتسال دارد که  این سازمان به خوبی آن را مدیریت کرد. آرش جابری فردی توانمند و آشنا به قوانین و مقررات است و همکاران او در سازمان لیگ فوتسال از بهترین‌ها هستند.

سرپرست ستارگان ورامین در خصوص حواشی و تصمیمات موجود در سطح فوتسال کشور گفت : حضور مهدی محمد نبی با کوله باری از تجربه و سال‌‌ها مدیریت در عرصه فوتبال در سمت دبیر کل فدراسیون فوتبال موهبتی بزرگ است.  قطعا انتصابات اخیر هم همگی بر پایه دقت و رصد امور بوده است. به مصطفی عمادی بابت انتخابش برای سرمربیگری تیم ملی " ب " تبریک می‌‌‌گویم.

تقوی تصریح کرد: وی از قدیمی‌‌‌های فوتسال است و با توجه به سوابق و تجربیاتی که در  رده‌‌‌‌های مختلف تیم‌های ملی دارد امیدواریم حضورش منشاء خدمات در عرصه تیم‌‌های ملی باشد. حضور محمدرضا حیدریان اسطوره فنی و اخلاقی فوتسال کشور در تیم ملی بزرگسالان یک انتخاب عالی و مبتنی بر درایت و نبوغ کادر فنی تیم ملی بود. امیدوارم با اتحاد و همدلی تیم‌های ملی کشور بر قله‌‌‌‌‌های جهانی مثل  گذشته بدرخشند.  

تقوی ادامه داد : نمی‌دانم چرا برخی افراد بدون اطلاع با مطرح کردن نام بعضی از پیشکسوتان با اسم آنها بازی می‌‌‌کنند؟ آنها بدنبال چه هستند؟ این افراد با خودنمایی و مصاحبه‌های نسنجیده برای فوتسال کشور حاشیه درست می‌‌‌‌کنند. بعضی از افراد در کمیته فنی با فرافکنی و عدم صداقت باعث رنجش بزرگان فوتسال شده و متاسفانه پاسخگو هم نیستند. نباید شرایطی بوجود آید تا منتقدان بی منطق دیروز ؛ دلسوزان بی‌‌تدبیر امروز شوند. امیدوارم دبیرکل فدراسیون با ابلاغ شرح وظایف افراد کمیته فنی و انتخاب فردی متین به عنوان سخنگوی این کمیته از بروز حواشی اجتناب کند.
 
سرپرست ستارگان ورامین اضافه کرد: صداوسیما بعنوان رسانه ملی ، باید استفاده از تریبون تلویزیون را برای همه اهالی فوتسال مهیا کند و از محدود شدن برای افرادی خاص اجتناب کند زیرا برای یک عضو کمیته فنی فوتسال زشت است در دیدگاه ملت شریف ایران حرفی را بزند که با عمل و اعتقادش یکی نیست امیدوارم این افراد دست از قدرت طلبی بردارند تا فوتسال به آرامش برسد.

سیداکبرتقوی در خصوص انتقادات نسبت به داود پرهیزگار گفت: وی از کارکنان فدراسیون فوتبال است و اوایل مسئولیتش، زیاد با جامعه فوتسال آشنایی نداشت. به او گفتم اجازه ندهد برخی پشت سرش مخفی بشوند و کشتی به گل نشسته خود را بر روی امواج مدیریتی شما به حرکت در آوردند، خانواده فوتسال قائل به شخص نیست و افراد صالح و بزرگی دارد. باید همه خانواده فوتسال به پرهیزگار کمک کنند تا در این مسئولیت بزرگ سرافراز باشد.

وی گفت: امیدوارم کمیته انضباطی و استیناف در خصوص محرومیت علی افضل تجدید نظر کنند چرا که وی بازیکن اسبق تیم ملی فوتسال کشور بوده و در امر مربیگری  فردی متخصص و دارای عناوین متعدد قهرمانی در کشور و آسیا است.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول