اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

پوگبا: نباید این فرصت را از دست بدهیم /منچستر در 2 جام قهرمان می‌شود

ستاره فرانسوی شیاطین سرخ باخت چلسی و لسترسیتی را یک فرصت مناسب دانست و از قهرمانی در 2 جام برای یونایتد‌ سخن گفت.

پوگبا: نباید این فرصت را از دست بدهیم /منچستر در 2 جام قهرمان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، منچستریونایتد در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس میزبان ساوتهمپتون است و با برد در این جدال می‌تواند تا رتبه سوم لیگ برتر صعود کند.

با باخت چلسی و لسترسیتی مقابل حریفان شانس دوباره در خانه شیاطین سرخ را کوبیده تا بتوانند بار دیگر در جمع تیم‌های لیگ قهرمانان اروپا در فصل آتی حضور داشته باشند.

در این خصوص پوگبا با سایت باشگاه منچستریونایتد مصاحبه‌ای انجام داد و تصریح کرد که نباید از این فرصت غافل شوند و این شانس را از دست بدهند.

ستاره فرانسوی که با بازگشت به ترکیب سولسشر در کنار برونو فرناندز ترکیبی مستحکم درمیانه میدان را ساخته به یکی از مهره‌های اصلی یونایتدی‌ها بدل شده است.

پوگبا اظهار داشت: ما باید این فرصت را از دست بدهیم، باید نهایت تلاشمان را به کار بریم تا 2 جام باقی مانده را از آن خود کنیم.

منچستریونایتد در جام‌های حذفی و لیگ اروپا شانس قهرمانی دارد.

ستاره فرانسوی شیاطین سرخ خاطرنشان کرد: احساس خوبی داریم و از لحاظ ذهنی بسیار آماده هستیم. وقتی نتیجه خوب بدست بیاورید ذهنیت مثبت نیز خواهید داشت. این مسئله به ما کمک می‌کند تا در بازی‌های کمی که باقی مانده نهایت استفاده را ببریم.

پوگبا ادامه داد:‌ هر بازی برای ما به منزله یک فینال است و باید به نتیجه‌ای که احتیاج داریم دست پیدا کنیم. باید تا انتها به مبارزه کردن ادامه دهیم و بهتر و بهتر شویم.

وی خاطرنشان کرد: در گذشته ما یا زیادی دفاع می‌کردیم یا زیادی خشن و تهاجمی بودیم و تعادلی در بازی ما نبود. اما اکنون اوضاع تغییر کرده و ما تعادلی در بازی ایجاد کرده‌ایم. اصولی‌تر بازی می‌کنیم و سخت نیز تلاش می‌کنیم.

پوگبا تصریح کرد: پیشرفت ما زیاد بوده و این نشانه خوبی است. ما نباید آن را متوقف کنیم و باید سخت به تلاش کردن بپردازیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول