اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

زمان برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون والیبال مشخص شد

سرپرست دبیری فدراسیون والیبال، گفت: مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون روز یکشنبه 29 تیرماه به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

زمان برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون والیبال مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس، بر اساس قوانین و مقررات جاری، تصمیم‌گیری برای زمان و مکان برگزاری مجامع عمومی و سالیانه فدراسیون‌ها بر عهده وزارت ورزش و جوانان است.

میلاد تقوی در این خصوص اظهار داشت: با بیان اینکه فدراسیون والیبال پیشنهاد خود جهت برگزاری مجمع عمومی و سالیانه در اواخر تیرماه را به معاونت ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش اعلام کرده است، تصریح کرد: به دلیل مشکلات ناشی از گسترش و شیوع موج دوم بیماری کرونا و وضعیت قرمز در بعضی از استان‌های کشور، موافقت شد که مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون والیبال ساعت 14 روز یکشنبه 29 تیرماه به صورت آنلاین برگزار ‌شود.

سرپرست دبیری فدراسیون والیبال، ادامه داد: کمیته انفورماتیک فدراسیون والیبال با همکاری مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت ورزش و جوانان و ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها در حال آماده سازی زیر ساخت‌های مورد نیاز برای برگزاری مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون به صورت آنلاین هستند.

وی در گفت وگو با روابط عمومی فدراسیون والیبال، درباره نحوه حضور سایر شرکت کنندگان در این مجمع، افزود: روسای هیات‌های استانی با حضور در ادارات کل ورزش و جوانان استان مربوطه و سایر اعضا به صورت حضوری در این جلسه که به میزبانی وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول