اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

معبودی: داور عجولانه و تحت فشار اخراجم کرد/ ماشین سازی باید در شان مردم آذربایجان نتیجه بگیرد

کاپیتان تیم ماشین سازی گفت: کارت زرد دومی که داور به من داد، عجولانه بود و پس از اخراج حدادی فر با تاثیر گرفتن از این موضوع، مرا هم اخراج کرد.

معبودی: داور عجولانه و تحت فشار اخراجم کرد/ ماشین سازی باید در شان مردم آذربایجان نتیجه بگیرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عزیز معبودی درباره برتری ماشین سازی مقابل ذوب آهن در هفته بیست و پنجم لیگ برتر اظهار داشت: این برد را به هواداران خوب ماشین سازی که چند هفته ای شاهد ناکامی های ما بودند و شرمنده آنها شدیم، تبریک می گویم. بازی درگیرانه ای بود که توانستیم آن را خوب کنترل کنیم.

وی افزود: حریف در زمین خودش بازی می کرد و ماشین سازی را تحت فشار قرار داد اما داور تحت تاثیر قرار گرفت. کارت زرد دومی که به من داد، عجولانه بود. پس از اخراج قاسم حدادی فر با تاثیر گرفتن از این موضوع، مرا هم اخراج کرد.

کاپیتان تیم ماشین سازی عنوان کرد: کار خود را توجیه نکرده و از هواداران خوب ماشین سازی به دلیل اخراج شدنم عذرخواهی می کنم. انشالله در آینده با مربی جدیدی که به تیم آمده، نتایج خوبی کسب کرده و به روزهای خوب نیم فصل اول بازگردیم. باید نتایجی بگیریم که در شان مردم خوب آذربایجان و تیم خوب و مردمی ماشین سازی باشد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول