اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

رضائیان: نگران حرف سراج نیستیم/ پرداختی های صنعت نفت خیلی هم بد نیست

معاون فنی -ورزشی باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: بحثی برای جدایی سراج از تیم ما وجود ندارد و حرف او بیشتر برای تحریک بازیکنان است.

رضائیان: نگران حرف سراج نیستیم/ پرداختی های صنعت نفت خیلی هم بد نیست

مسعود رضائیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره اینکه با توجه به اظهارات بهنام سراج مبنی بر اگر من همچنان در صنعت نفت باشم، بازهم روی نقطه ضعف تیم کار می کنم تا مشکل گلزنی مان رفع شود، احتمال جدایی وی از این تیم وجود دارد، اظهار داشت: تا جایی که من اطلاع دارم سراج در نشست خبری پس از بازی شب گذشته ما مقابل استقلال شرکت نکرد و بعید می دانم با مطرح کردن این صحبت دنبال جدایی باشد. تاکنون که چنین بحثی نبوده ضمن اینکه اینگونه حرف ها هم به نوعی کلیشه ای است تا بازیکنان برای تلاش بیشتر و رفع مشکل گلزنی تیم تحریک شوند.

وی افزود: بازهم اگر سراج با این حرف منظور خاصی داشته باشد که اطمینان دارم اینگونه نیست، بهتر است مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره درباره اش صحبت کنند زیرا من در جایگاهی نیستم که درباره احتمال جدایی سرمربی صنعت نفت حرف بزنم.

معاون فنی ورزشی باشگاه صنعت نفت تصریح کرد: حرف اخیر سراج شبیه صحبت های معلم با شاگردانش است. برخی معلم ها سعی می کنند با برخی صحبت ها شاگردان خود را به تلاش بیشتر برای موفقیت وادار کنند. به همین دلیل نگرانی خاصی درباره حرف سراج نداریم. 

رضائیان درباره اینکه شاید مشکلات مالی باشگاه صنعت نفت سبب دلخوری سراج شده است، توضیح داد: از این موضوع بی اطلاع هستم. بازیکنان و کادرفنی صنعت نفت آبادان حق دارند فکر مطالبات شان باشند و باشگاه هم تلاش می کند آنها از این لحاظ دغدغه ای نداشته باشند اما اعتقاد دارم وضعیت پرداختی های ما آنچنان هم بد نیست.

وی ادامه داد: باشگاه صنعت نفت با احتساب حق عضویت بازیکنان در سازمان لیگ تاکنون 64 درصد قرارداد بازیکنان و کادرفنی خود را پرداخت کرده است. طبق سابقه مدیریتی من و اینکه دیدم در برخی تیم ها تا پایان فصل 50 درصد پول بازیکنان هم پرداخت نمی شود، دریافتی بازیکنان و کادرنفنی نفت تا این جای فصل که پنج هفته از بازی ها باقی مانده خیلی هم بد نیست و به زودی بخش دیگری از مطالبات اعضای تیم هم را می پردازیم. 

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول