اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

احسانپور: می‌خواستم مثل دبیر کشتی بگیرم اما نشد/تنها منبع درآمد ما «لیگ» است

کشتی‌گیر مازندرانی کشورمان گفت: از بچگی به کشتی علیرضا دبیر خیلی علاقمند بودم و کشتی‌هایش را پیگیری می‌کردم، سعی کردم مثل او کشتی بگیرم اما نتوانستم.

احسانپور: می‌خواستم مثل دبیر کشتی بگیرم اما نشد/تنها منبع درآمد ما «لیگ» است

به گزارش خبرگزاری فارس، بهنام احسانپور با اشاره به تغییراتی که در روند تمرینی او بعد از شیوع کرونا پیش آمده، اظهار داشت: کرونا 6-7 ماهی هست که زندگی همه ما را تحت تاثیر قرار داده است. از بهمن ماه که اردوی تیم ملی تعطیل شد، اکثر باشگاه ها هم بسته بودند و نمی‌توانیم در سالن کشتی تمرین کنیم. به همین دلیل بیشتر کارهای استقامتی، هوازی و تمرین قدرتی انجام می دهیم. ان شاءالله زودتر این ویروس از بین برود و ما بتوانیم تمرینات مان را دوباره شروع کنیم و همه به زندگی عادی برگردیم.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت برگزاری مسابقات جهانی، آیا در وزن جدید کشتی خواهد گرفت؟، تصریح کرد: آرزوی هر ورزشکاری حضور در المپیک و کسب مدال در آن است. من در جهانی 2019 در وزن 61 کیلوگرم مدالم را گرفتم. درست است که دو سه سالی شرایط طوری که باید، نبود و نتوانستم نتیجه ای که دلم خواست را بگیرم اما درنهایت در نورسلطان نتیجه گرفتم و امسال هم سعی می کنم که بتوانم دوبنده تیم ملی را به دست بیاورم.

این کشتی گیر مازندرانی در مورد رقبایش در وزن جدید و شرایط وزنی‌اش گفت: همه داخلی‌ها کشتی گیران خوبی هستند، هر کسی لایق تر باشد  دوبنده تیم ملی را به دست می آورد. من الان وزنم 68 کیلوگرم هست، فکر می‌کنم برای 65 کیلوگرم، این وزن ایده آلی باشد. کار سخت است، هم جوانان خوبی در این وزن داریم و هم چند کشتی‌گیر باتجربه داریم. همه باید تلاش کنیم. من با اکثر کشتی گیران داخلی وزن 65 کیلوگرم تمرین کردم اما مسابقه نه. فکر کنم فقط یک دفعه با پیمان بیابانی کشتی گرفتم.

احسانپور که کشتی را از سال 80 در باشگاه تختی بهشهر آغاز کرده، تاکید کرد: پدرم از قهرمانان قدیم شهر بود و این باعث شد به ورزش رو بیاورم. همراه پدرم به سالن می رفتم. در بچگی به کشتی دبیر خیلی علاقمند بودم و کشتی هایش را پیگیری می کردم. سعی کردم مثل او کشتی بگیرم اما نتوانستم.

وی در گفت‌وگو با برنامه دایره طلایی در مورد لیگ برتر کشتی اظهار داشت: با یک تیم قرارداد بستم و امیدوارم شرایطی فراهم شود که لیگ به انجام رسد چون تنها منبع درآمد ما، لیگ است. درآمد دیگری در کشتی نداریم. ان شاءالله که شرایط جوری شود که بدون لطمه خوردن کشتی گیران به لحاظ سلامتی، با رعایت پروتکل های بهداشتی بشود لیگ را برگزار کرد و ما هزینه تمرینات مان را از لیگ دربیاوریم.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول