اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

فتل: مرسدس از سیاره دیگری نیامده است/با استراتژی خوب می‌توانیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم

سباستین فتل قهرمان 4 دوره فرمول یک جهان گفت: مرسدس از سیاره دیگری نیامده اما به نظر می‌رسد آنها در جهان متفاوتی قرار دارند.

فتل: مرسدس از سیاره دیگری نیامده است/با استراتژی خوب می‌توانیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس، سباستین فتل راننده فراری می‌گوید موقعیت مرسدس در مسابقات فرمول یک فصل 2020 به گونه‌ای است که این تیم را در دنیای متفاوت قرار داده است.

مرسدس در این فصل از 88 امتیاز ممکن 80 امتیاز را کسب کرده است. فراری در مسابقات گرندپریکس مجارستان در رده‌های پنجم و ششم قرار گرفت.

سباستین فتل قهرمان 4 دوره فرمول یک جهان در این باره اظهار داشت: فکر می‌کنم در مسابقه با لاستیک‌ها می‌توانیم تفاوت ایجاد کنیم. اعتقاد دارم مرسدس از سیاره متفاوتی نیست اما به نظر می‌رسد آنها در جهان متفاوتی هستند.

وی افزود: ما برای آنچه که داریم می‌جنگیم و تلاش خواهیم کرد بهترین نتایج را به دست آوریم. من بسیار خوشحالم، ما یک قدم رو به جلو برداشتیم که بسیار خوب بود. من معتقدم که سرعت مسابقه ما از سرعت واجد شرایط قوی تر است، بنابراین با یک استراتژی خوب می‌توانیم از آن استفاده و موقعیت‌هایی کسب کنیم.

  انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول