اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

تاکید صدیقی و لشکری بر تداوم همکاری‌های فدراسیون ووشو و مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد

روسای فدراسیون ووشو و مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد بر تداوم همکاری‌ها به منظور رشد هرچه بیشتر این رشته ورزشی تاکید کردند.

تاکید صدیقی و لشکری بر تداوم همکاری‌های فدراسیون ووشو و مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، امیر صدیقی، رئیس فدراسیون ووشو ظهر امروز (یکشنبه29 تیرماه) با امیرعباس لشکری، رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد دیدار و گفت‌وگو کرد.

صدیقی در این دیدار ضمن تبریک به لشکری به مناسبت انتصابش به عنوان رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد، خواستار تعامل هرچه بیشتر و سازنده‎تر این دانشگاه با فدراسیون ووشو و همچنین ادامه حضور پرقدرت این تیم در لیگ‌های ووشوی ایران نیز شد.

رئیس فدراسیون ووشو در این باره گفت: فدراسیون همواره آماده همکاری و تعامل در بخش‌های مختلف علمی، عملی و تخصصی با دانشگاه آزاد و برگزاری کلاس‌ها و دوره‎های مختلف در این حوزه است. قطعاً همکاری با دانشگاه آزاد باعث رشد و توسعه هرچه بیشتر ورزش کشور به ویژه ووشو می‌شود. این امر تاثیر بسزایی در فعالیت‌های مربوط به توسعه ورزش همگانی خواهد داشت. توسعه همگانی ووشو یکی از اهداف فدراسیون است که این مسئله با همکاری دانشگاه آزاد محقق خواهد شد.

در ادامه این نشست صمیمانه، لشکری ضمن تبریک به صدیقی به سبب انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون ووشو گفت: امیرصدیقی از خانواده ووشو است و معتقدم که یک انتخاب شایسته و آکادمیک برای ریاست فدراسیون صورت گرفت و روزهای خوبی را برای این رشته جذاب و مهیج متصور هستم.

لشکری با اشاره به اینکه ووشو یکی از رشته‌های هیجان‌انگیز و جالب است، از همکاری‌های گذشته و کنونی با ووشو ابراز رضایت کرد و خواستار آن شد که این همکاری‌ها در سطح گسترده‌تری و با حضور در استان‎های مختلف تداوم داشته باشد.

وی افزود: دانشگاه آزاداسلامی در حال حاضر نگاه ویژه‌ای به ورزش‌های پرمدال در بخش پایه و پشتوانه سازی و استعدادیابی برای تیم‌های باشگاهی وملی دارد. قطعا ووشو یکی از رشته‎های مورد وثوق ماست.

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد در پایان قول داد که مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد همکاری‌ ها و حمایت ‎های لازم را از ووشو به عمل خواهد آورد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول