اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سهرابی: در محل کارم هستم/ حاشیه ها بزرگ ترین رقیب تراکتور است

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: امروز در محل کارم بوده و دنبال فراهم کردن بهترین شرایط برای سفر و پرواز تیم به مشهد هستم.

سهرابی: در محل کارم هستم/ حاشیه ها بزرگ ترین رقیب تراکتور است

میرمعصوم سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت تراکتور پیش از دیدار با شهرخودرو در هفته بیست و ششم لیگ برتر اظهار داشت: تیم ما با توجه به زحماتی که کادر فنی، بازیکنان و عوامل می‌کشند، در آرامش است و تمرینات خوبی را انجام می‌دهد. ‌امیدوارم مقابل شهرخودرو که یکی از رقیبان اصلی تراکتور برای کسب لیگ قهرمانان آسیا است، پیروز شویم.

وی درباره شانس تراکتور برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا، گفت: در اواخر لیگ هستیم و تراکتور برای کسب سهمیه باید در تمام دیدارهایی که 6 امتیازی هم هستند، به زمین برود. هدف ما هم کسب سهمیه است و در راه رسیدن به این هدف تلاش می کنیم.  

مدیرعامل تراکتور درباره دلخوری ساکت الهامی از تحرکات برخی افراد داخل تبریز برای نتیجه نگرفتن این تیم، عنوان کرد:‌ در حال حاضر تمرکز ما فقط روی کار خودمان است. خود ساکت الهامی هم روی این موضوع متمرکز شده است. اگر چیزی هم باشد، در آینده سرمربی و ما اعلام می‌کنیم. بی‌شک حساب افرادی که دنبال ناکامی تراکتور هستند، از هواداران این تیم جداست. تمام عوامل، کادر اداری، مدیریتی، پشتیبانی، رسانه‌ای، بازیکنان، کادر فنی و هواداران روی بازی‌های باقیمانده تمرکز دارند و پس از اتمام مسابقات دنبال سایر مسائل می‌رویم.

سهرابی درباره شائباتی که مبنی بر حضور سه عضو جدید در کادر فنی تراکتور برای کاهش نقش مسعود شجاعی مطرح شده است، توضیح داد: مگر مسعود شجاعی جزء مربیان و کادر فنی تیم ماست؟ وی بازیکن و کاپیتان تراکتور و تیم ملی ایران است و از بدشانسی ماست که اکنون در حساس‌ترین شرایط، این بازیکن کلیدی و با اخلاق را به دلیل مصدومیت همراه خود نداریم. امیدواریم در سریع‌ترین زمان ممکن به تمرینات باز گردد.

وی درباره اینکه شنیده می‌شود به دلیل برخی اختلاف‌ها امروز در محل کار خود حاضر نشده است، گفت: اکنون در محل کارم هستم و این مسائل هم صحت ندارد. بزرگ‌ترین رقیب تراکتور از نظر من همین مسائل حاشیه‌ای است زیرا باشگاه ما از لحاظ مدیریتی، مالکیتی، هیأت مدیره، سخت‌افزار، نرم‌افزار، بازیکنان و کادر فنی وضعیت خوبی دارد. اگر مسائل حاشیه‌ای به کار تیم نیاید و تمرکز ما را نگیرد بی‌شک موفق خواهیم شد.

مدیرعامل باشگاه تراکتور ادامه داد: اکنون من در محل کارم حضور دارم و با تمام توان برای رفع موارد اداری تلاش می‌کنم. دنبال فراهم کردن بهترین شرایط برای سفر و پرواز تیم به مشهد هستم و می‌خواهیم بهترین زمین را در این شهر برای تمرین تراکتور در اختیار بگیریم. اکنون تنها به دنبال آماده‌سازی تیم‌مان هستم و به مسائل حاشیه‌ای هم فکر نمی‌کنم. 

وی درباره اینکه آیا با کانال‌هایی که چنین شایعاتی را منتشر می‌کنند برخوردی خواهد شد یا خیر، اظهار داشت:‌ نمی‌دانم این شایعات از کجا سرچشمه می‌گیرند و فقط می‌دانم در این مقطع حساس باید تمرکز کنیم تا تراکتور که اکنون جزء 4 تیم راه یافته به نیمه‌نهایی جام حذفی است و در رتبه دوم جدول قرار دارد دچار مشکل نشود. از همه هواداران و افرادی که خودشان را حامی تراکتور می دانند و دوست دارند این تیم نتیجه بگیرد خواهش می‌کنم تمام سعی خود را برای حمایت از این تیم به کار بگیرند و به بحث دیگری فکر نکنند.

سهرابی افزود: دنبال این نیستم کسی از من حمایت کند بلکه باید از تراکتور حمایت شود. صاحبان اصلی تراکتور همین هواداران هستند و باز هم تأکید می‌کنم اکنون باید به عنوان مدیرعامل باشگاه تمرکز خود را برای مسائل پشتیبانی و مدیریتی باشگاه به کار گیرم.کادر فنی هم به عنوان مسؤول فنی تیم روی این موضوع و روی موارد تاکتیکی و فنی تیم تمرکز می‌کند. من هم کنار آنها هستم و هر کمکی از دستم بر بیاید برای کمک به مربیان تراکتور انجام می‌دهم.

وی درباره اینکه تراکتور باید در 5 بازی آینده‌اش مقابل دو تیم مدعی کسب سهمیه آسیا و دو تیم در معرض سقوط به زمین برود و همچنین دربی تبریز را مقابل ماشین‌سازی برگزار کند، گفت: ‌با توجه به همین بازی‌ها می‌گویم اکنون باید تنها روی مسائل فنی تمرکز کنیم و از پرداختن  به مسائل حاشیه‌ای که تیم را از هدف اصلی‌اش دور می‌کند، جدا شویم. خودمان را ملزم می‌دانیم به مسائلی که به تیم ضربه می‌زند توجه نکنیم. پشتکار و جدیت من و همکارانم این است پشتیبانی لازم را از تیم انجام دهیم. از رسانه‌ها هم تقاضا می‌کنم به این شایعات توجهی نداشته باشند و دنبال حمایت از خود فوتبال بروند. 

مدیرعامل تراکتور درباره شائبه هایی که مبنی بر جدایی وحید بیات‌لو از کادر فنی این تیم پس از حضور وی در دیدار تیم‌های نود ارومیه و خوشه طلایی ساوه مطرح شد، اظهار داشت: بیات‌لو اکنون کنار تیم ماست و در تمرینات تراکتور شرکت می‌کند. وی سرمربی سابق نود ارومیه بوده و طبق هماهنگی که با ساکت الهامی انجام داده است، برای انگیزه دادن به شاگردان قبلی‌اش به ارومیه رفت و بازی نود را از روی سکوها تماشا کرد. بیات‌لو برای تیم ارومیه زحمت کشیده و امیدواریم این تیم خوب آذربایجان غربی هم به لیگ برتر صعود کند زیرا هر چه تعداد تیم‌های آذربایجانی در لیگ برتر بیشتر باشد به سود همه ما است. دوست داریم نود ارومیه نتیجه بگیرد و مطمئن باشید بیات‌لو از کادر فنی تراکتور جدا نمی‌شود.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول