اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

اکثر هیأت‎‌های ورزش ناشنوایان استانها مسئول استعدادیابی ندارند /جداسازی کمیته های استعدادیابی و همگانی

سرپرست دبیری فدراسیون ناشنوایان گفت: روسای هیأتهای ورزش ناشنوایان همت نکردند تا یک مسئول استعدادیابی را در حوزه خود معرفی کنند.

اکثر هیأت‎‌های ورزش ناشنوایان استانها مسئول استعدادیابی ندارند /جداسازی کمیته های استعدادیابی و همگانی

پژمان معتمدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص انتخاب مسئول استعدادیابی فدراسیون ناشنوایان، اظهار داشت: با توجه به اینکه یک فعلی انجام شود متفاوت از زمان‌های گذشته به این جمع‌بندی رسیدیم که باید یک مسئول مشخص استعدادیابی انتخاب کنیم و کمیته‌های استعدادیابی و همگانی از هم جدا شد. برهمین اساس از آزاده السادات سفیداری خواهش کردیم تا مسئولیت کمیته استعدادیابی فدراسیون ناشنوایان را عهده دار شوند.

وی درباره استارت طرح ملی استعدادیابی در مدارس کل کشور، یادآور شد: در کمیته استعدادیابی به دنبال تدوین طرح ملی استعدادیابی هستیم و از این رو تفاهم‌نامه با سازمان آموزش و پرورش مدارس استثنایی کشور داریم و قرار است در مدارس حضور پیدا کنیم و فرآیند استعدادیابی را انجام بدهیم.

سرپرست دبیری فدراسیون ناشنوایان در مورد برگزاری وبینار آموزشی برای مسئول استعدادیابی کلیه استانها، عنوان کرد: تمامی آموزن‌گیرنده‌های ما در سراسر استانها باید با دانش نظری و اطلاعاتی آشنا باشند. بخاطر همین یک وبینار آموزشی ویژه استعدادیابی، 10 ساعته به صورت آنلاین برگزار خواهیم کرد. از تمام استانها و انجمن‌ها ورزشی خود خواهش کردیم که نماینده خود را معرفی کنند. نمایندگان استانها در حوزه کلانشهر و شهرهای کوچک، عملکردشان ارزیابی شده و سهمیه به آنها اختصاص پیدا خواهد کرد و انجمن‌های ورزشی هم  عملکرد دو ماهه اخیرشان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و می‌توانند در این سمینار آموزشی مجازی حضور داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از هیأت‌های ورزش ناشنوایان استانها مسئول استعدادیابی ندارند، گفت: به دنبال این امر هم هستیم که برای کمیته استعدادیابی هر استان، نمایندگانی را تعیین کنیم. چون دوستان همت نکردند و فردی به عنوان مسئول استعدادیابی معرفی نشده است. بر همین اساس ما افراد واجد شرایط را به روسای هیأتها  اعلام خواهیم کرد و از آنها خواهیم خواست تا هر چه زودتر مسئول استعدادیابی خود را معرفی کنند تا بتوانیم فرآینده اجرایی و عملیاتی استعدادیابی را در استانها به نتیجه برسانیم.

معتمدی خاطرنشان کرد: انجمن‌های ورزشی فدراسیون ورزش ناشنوایان تنوع بسیار زیادی دارد و آن چیزی که مسلم است، این امر بسترسازی و افزایش نیروی انسانی قابل را می‌طلبد تا یک کار کاملاً علمی و برنامه ریزی شده اجرا شود و بخاطر همین مطمئناً از متخصصان زبده و کاربلد کمک خواهیم گرفت.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول