اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

خرونینخن برای یارگیری از اعتبار روبن استفاده می کند

خرونینخن از اعتبار آرین روبن برای جذب بازیکن جدید جهت فصل جدید رقابت های باشگاهی هلند استفاده می کند.

خرونینخن برای یارگیری از اعتبار روبن استفاده می کند

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه فوتبال هلندی بعد از مدت ها مذاکره چندی قبل توانست نظر روبن، وینگر اسبق تیم ملی هلند و باشگاه بایرن مونیخ آلمان را تغییر دهد.

سران باشگاه آنقدر با فوروارد کهنه کار صحبت کردند تا وی را متقاعد کردند بازنشستگی چند ماهه را فراموش کند. بار دیگر کفش فوتبال به پا کند و به میدان بازگردد.

روبن 36 ساله نیز پذیرفت و  به این خاطر به صورت رسمی از بازگشتش به زمین خبر داد. او  حتی قرار بود از دوشنبه هفته جاری تمرینات آماده سازی اش را آغاز کند که به خاطر توصیه پزشکان با تاخیر این کار را می کند.

طبق نوشته روزنامه داگبلات، مدیریت خرونینخن قصد دارد از اعتبار زیاد  ستاره پرسابقه اش برای گرفتن بازیکن جدید نیز استفاده کند.

ظاهرا سران باشگاه با کاپیتان اسبق هلند در این مورد گفت و گو کرده و درخواست دریافت کمک از طرف وی را داشته اند که مورد پذیرش روبن واقع شده است.

روبن نیز با آگاهی از علاقه خرونینخن به همکاری با «الیرو آلیا» مدافع هلندی تیم هامبورگ آلمان، برای فوروارد 33 ساله پیام داد و خواستار همکاری مشترک با خرونینخن شد.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول