اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

عزیزی: برای تحویل آکادمی کشتی زجرکشمان نکنید/اسپانسر فعلی یک خیّر است

رئیس هیأت کشتی استان تهران گفت: اسپانسر قبلی قول داده خانه کشتی را تحویل دهد اخلاقی نیست زیر قولشان بزنند.

عزیزی: برای تحویل آکادمی کشتی زجرکشمان نکنید/اسپانسر فعلی یک خیّر است

عبدالله عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص بدهی‌های فدراسیون کشتی و صحبت‌های بنی‌تمیم در رابطه با کمتر بودن بدهی‌های فدراسیون اظهار داشت: صحبت‌های بنی‌تمیم بر این مبنا است که فدراسیون دولتی است و نباید پول‌های دولت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پرداخت کند. بیمه، مالیات، حقوق معوقه پرسنل، حق بیمه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به حساب نیاورده است و فقط بدهی به آژانس‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حساب کرده‌اند. اعضای مجمع بدهی‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تصویب کرده‌اند و در حضور علی‌نژاد همه به آن رأی داده‌اند. از تاریخ 26 شهریور 98 آغاز مجمع بود و تاکنون این موضوع به درازا کشیده است.

وی افزود: یک اسپانسر 18 میلیارد تومان در خانه کشتی شماره یک هزینه و آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بهینه‌سازی و نوسازی کرده است. ما در طول سال تمام ضرایب و جداول فدراسیون آقای خادم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ که بررسی کردیم متوجه شدیم اسپانسر قبلی سالی 4-3 میلیارد پرداخت کرده است، ‌ولی الان یک اسپانسر به اندازه کل هزینه‌های او در خانه کشتی سرمایه‌گذاری کرده است. باید شواهد را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ببینیم بعد در خصوص آن صحبت کنیم. خانه کشتی‌ که الان نگین کشتی شده است و همه به آن افتخار می‌کنند.

رئیس هیأت کشتی استان تهران در رابطه با اسپانسر جدید فدراسیون کشتی گفت: یک سری از اسپانسرها هستند برای بقای خودشان هزینه می‌کنند مثل بیمه، بانک و... ولی یکسری از اسپانسرها هستند که نیکوکار و خیّر هستند و برای خودشان چیزی نمی‌خواهند. آنها سخاوتمند هستند و به ورزش کمک می‌کنند. اسپانسر قبلی خانه کشتی ساخته است که هنوز تمام نشده است. وقتی آن به بهره‌برداری رسید می‌توان گفت که چقدر ارزش دارد. من بیش از 10 بار از آن بازدید کردم و باید از لحاظ فنی بیشتر در باره آن صحبت کرد. هر دستی برای کمک به کشتی بلند شود آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌بوسم، در این مجموعه زیرزمین کارآیی‌های زیادی دارد که مدیریت جدید می‌تواند آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تغییر دهد. رئیس فدراسیون سابق سلیقه‌اش این گونه بوده است و رئیس فعلی می‌تواند آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تغییر دهد. یک سرمایه ملی آنجا هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: ما اختیاراتمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به دبیر تنفیذ کرده‌ایم و به او تکلیف کرده‌ایم که پیگیر گرفتن ساختمان آکادمی کشتی باشد. چند بار با مدیر اسپانسر قبلی فدراسیون کشتی جلسه داشته‌ایم و به ما قول داده است برای کشتی این آکادمی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بسازد و به دور از اخلاق است الان زیر حرف‌شان بزنند. این ساختمان برای بیت‌المال است و آمده‌اند یک اعیانی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به کشتی هدیه کرده‌اند. از دبیر تقاضا داریم این موضوع را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به شدت پیگیری کند. شایسته نیست این رفتار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام دهد، این ساختمان متعلق به فدراسیون کشتی است. ما سال‌ها جور آن اسپانسر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در تمام مسابقات کشیده‌ایم، از لحاظ اخلاقی رفتارشان درست نیست. درست نیست که حالا بخواهند یک آکادمی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تحویلمان دهند و جامعه کشتی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ زجرکش کنند. اگر این اتفاق رخ دهد با 32 هیأت استان طرف می‌شوند.

عزیزی در رابطه با بودجه هیأت‌های کشتی عنوان کرد: فدراسیون کشتی به همه بدهکار است و باید پول‌های مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بدهد. ما هم نمی‌توانیم از فدراسیون طلبکار باشیم. ما خدمتگزار کشتی هستیم و همه دست به دست هم داده‌ایم که آرامش به کشتی بازگردد. خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکر الان وضعیت خیلی خوب شده است. خیلی از بدهی‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پرداخت کرده‌اند. هیچ استانی از 26 شهریور سال 98 تاکنون پولی دریافت نکرده است.

رئیس هیأت کشتی استان تهران در خصوص صحبت‌های هدایتی در رابطه با عزل ایشان از ریاست هیأت کشتی به دلیل رأی ندادن به دبیر و مسائل بازنشستگی عنوان کرد: قانون بازنشستگی شامل هیچ رئیس هیأت کشتی نمی‌شود. جدا از این بحث از مدت قانونی ریاست ایشان دو سه ماه بیشتر باقی نمانده بود. بحث اصلی تعامل رئیس مجمع و مدیر کل استان است. مدیرکل استان گیلان چندین مکاتبه با فدراسیون داشته است که نمی‌توانند با هدایتی کار کنند. وقتی مشکلی در این خصوص پیش بیاید به معاونت وزارت ورزش کشیده می‌شود. هدایتی باید بتواند با مدیرکل‌های استان خودشان کار کند. نمی‌شود با جنگ و دعوا کارها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ادامه داد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌                                                                                                            

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول