اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مدیربرنامه مهاجم ایرانی: قرارداد محمدی با آوس فسخ نشده است/تا آخر هفته تصمیم نهایی را می‌گیریم

مدیر برنامه مهاجم ایرانی آوس اخبار فسخ قرارداد این بازیکن با این باشگاه پرتغالی را تکذیب کرد.

مدیربرنامه مهاجم ایرانی: قرارداد محمدی با آوس فسخ نشده است/تا آخر هفته تصمیم نهایی را می‌گیریم

به گزارش خبرگزاری فارس، 2 روز پیش یک رسانه پرتغالی از اعتصاب مهرداد محمدی، مهاجم ایرانی آوس به دلیل عدم پرداخت مطالبات 5 ماه گذشته اش خبر داد. رسانه های این کشور مدعی شدند محمدی خواهان فسخ قراردادش شده است و درخواست خود را داده و طبق قانون فیفا به دلیل عدم پرداخت 90 روزه مطالباتش قراردادش را یکطرفه فسخ کرده است.

مرتضی طالقانی، تاجر ایرانی و مدیر برنامه مهرداد محمدی امروز در مصاحبه با سایت «ojogo» پرتغال درباره این اخبار، گفت: از ماه ژانویه(دی ماه) پیشنهادهای زیادی به مهاجم ایرانی رسید ولی در نهایت محمدی تصمیم گرفت تا در آوس بماند و به تیم کمک کند. اما شرایط خوب نبود. او به دلیل شرایط مالی و دستمزدش آوس را ترک نکرده بلکه برای تیم تمام تلاش خود را انجام داد. دلیل اصلی غیبت محمدی در تمرینات آوس مشکل بوجود آمده میان محمدی با کارمند باشگاه بوده است.

محمدی  از طریق ایجنت خود(طالقانی) به روزنامه ما خبر داده که هنوز به صورت رسمی قراردادش را با تیم فسخ نکرده است. او در این پیام گفته است: هنوز قراردادمان با آوس را فسخ نکردیم اما تا پایان هفته تصمیم نهایی خودمان را می گیریم. مهرداد در طول فصل دستمزدش را با تاخیر دریافت کرد اما الان تنها جز کوچکی از این دستمزد پرداخت نشده است. درست نیست که گفته می شود او چندین ماه حقوق دریافت نکرده بلکه تا این لحظه محمدی باید قسمتی از ماه گذشته اش را دریافت می کرد که این اتفاق نیفتاد.

انتهای پیام/ا

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول