اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ماجرای درگیری بازیکنان سپیدرود با نیروی انتظامی از زبان مسی ها

در پایان بازی تیم های مس کرمان و سپیدرود عوامل این تیم در سالن منتهی به رختکن خود با عوامل نیروی انتظامی به درگیری پرداختند.

ماجرای درگیری بازیکنان سپیدرود با نیروی انتظامی از زبان مسی ها

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی باشگاه مس؛ پس از پایان بازی بازیکنان تیم سپیدرود که به شدت از شکست خود در این بازی ناراحت بودند در زمان خروج از زمین با عوامل نیروی انتظامی به شدت درگیر شدند به نحوی که چشم یکی از افسران پلیس صدمه دید.

بازیکنان سپیدرود که در این زمان یکی از شیشه های رختکن ورزشگاه باهنر را نیز شکستند، در زمانی که نیروی انتظامی آن ها را به سمت رختکن خود می فرستد بازهم به درگیری و زد و خورد با نیروهای انتظامی می پردازند که در این زمان چند تن از اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم سپیدرود به ضرب و شتم نیروهای انتظامی ادامه می دهند که این نیرو برای عقب راندن آن ها مجبور به استفاده از اسپری فلفل خود می شود.

اعضای تیم سپیدرود که در چند مقطع داخل زمین با یکدیگر درگیری پیدا کردند، در زمان خروج از زمین و پس از اینکه پنالتی باد آورده خود را از دست داده بودند تا با شکست در این بازی روبرو شوند، به هیچ عنوان در شرایط روحی مناسبی قرار نداشتند و از همین رو با عوامل نیروی انتظامی درگیری شدید پیدا کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول