اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

مجیری: با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی تمریناتم را پیگیری می‎کنم

قهرمان ووشوی جهان گفت: در زمان شیوع ویروس کرونا سعی کردم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی تمریناتم را ادامه بدهم.

مجیری: با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی تمریناتم را پیگیری می‎کنم

به گزارش خبرگزاری فارس محمدعلی مجیری  درباره آخرین شرایط تمریناتش، اظهار داشت: با وجود آنکه چند ماه از شیوع ویروس کرونا می گذرد، اما من هرگز تمریناتم را قطع نکرده‌ام و تا جایی که شرایطش فراهم بوده، برنامه‌هایم را پیش بردم. تنها مشکلی که وجود دارد، موضوع تعطیلی مسابقات و اردوهاست که به دلیل شیوع کرونا با این وضعیت مواجه شده‌ایم. امیدوارم هرچه زودتر شرایط عادی شود تا بتوانیم به اردو بازگردیم و مسابقه بدهیم.

وی افزود: من در طول هفته‌ها و ماه‌های اخیر تمریناتم را در یک باشگاه خصوصی پشت سر گذاشته‌ و سعی کردم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، با مشکلی مواجه نشوم. خدا را شکر تا الان همه چیز خوب بوده است و مشکلی ندارم و توانسته‌ام برنامه‌های مربوط به بدنسازی و اجرای فرم‌ها را پیگیری کنم.

قهرمان ووشوی جهان گفت: امیر صدیقی، رئیس فدراسیون ووشو چندی پیش با من تماس گرفت و جویای احوال و همچنین شرایط و تمریناتم شد. او با این کار نشان داد که به فکر ورزشکاران است. تماس صدیقی مرا به یاد مدیریت مهدی علی‌نژاد، رئیس سابق فدراسیون انداخت. این کار باعث ایجاد انگیزه زیادی در من شد؛ چرا که به عنوان یک ورزشکار چنین اقدماتی باعث بالا رفتن انگیزه ام می‎شود. امیدوارم صدیقی نیز مسیر مدیریت علی‌نژاد را در پیش بگیرد و همگی بتوانیم در کنار هم پرچم ایران را بازهم به اهتزاز دربیاوریم.

مجیری که با روابط عمومی فدراسیون ووشو گفتگو داشت، درخصوص ارتباط با کادر فنی تیم ملی خاطرنشان کرد: خوشبختانه ارتباط خوبی با مربیان تیم‎های ملی دارم و از آنها برنامه‌های لازم تمرینی و تغذیه‎ای را می گیرم. امیدوارم کرونا هرچه زودتر از بین برود تا بتوانیم زیر نظر کادر فنی و در اردوها، کنار یکدیگر باشیم و برای درخشش در مسابقات آینده به تمرین بپردازیم.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول