اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

توافق با شهرداری برای توسعه والیبال پایتخت/ بانوان صاحب سایت ساحلی می‌شوند

هیأت والیبال تهران برای توسعه این رشته در پایتخت با شهرداری تفاهمنامه همکاری امضا کرد.

توافق با شهرداری برای توسعه والیبال پایتخت/ بانوان صاحب سایت ساحلی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس، هیات والیبال استان‌ تهران برای نخستین بار در تاریخ با همکاری فدراسیون و سازمان ورزش شهرداری پایتخت برای توسعه والیبال شهروندی و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود در استان تفاهمنامه همکاری با مسیٔولان ارشد این سازمان امضا کرد.

جلسه امضا تفاهم نامه همکاری‌ 3 جانبه فدراسیون والیبال، هیات والیبال استان تهران و سازمان ورزش شهرداری با حضور هوشنگ عشایری ریٔیس هیات و امیر محسنی ریٔیس سازمان ورزش شهرداری، علی خسروی و سید مهدی سید علی داوران بین المللی فوتبال از مدیران این سازمان محل خانه والیبال برگزار شد.

طرفین در این نشست پیرامون توسعه والیبال پایتخت به جمع بندی رسیده و تفاهم نامه نهایی به امضا رسید.

تخصیص سایت ساحلی اختصاصی بانوان برای نخستین بار طبق این تفاهم نامه محقق شد تا بانوان ساحلی باز پایتخت از این پس با خیالی آسوده بدون دغدغه مسابقات خود را با نظارت هیات استان برگزار کنند.

همچنین ایجاد ظرفیت برای ارتقا و آموزش مربیان و داوران و برگزاری کارگاه های آموزشی با همکاری سازمان ورزش شهرداری تهران میسر شد.

برگزاری والیبال پارکی در بوستان ها و استعدادیابی از دل مردم با حضور استعدادیابان مورد تایید فدراسیون مفاد دیگر تفاهم نامه را تشکیل می دهد.

مشارکت در توسعه و ترویج والیبال در چارچوب ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و افزایش زیست پذیری شهری تهران در محلات هدف بازآفرینی شهری بند مهم دیگری از همکاری 3 جانبه هیات تهران با فدراسیون والیبال و سازمان ورزش شهرداری به شمار می رود.

فدراسیون والیبال با اعطای اختیارات لازم به هیات تهران به عنوان یکی از طرفین این تفاهم نامه 3 جانبه همکاری می کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول