اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

میراسماعیلی: تنهایی جودوی ایران را می‌بینید/با تمام قدرت برای پیروزی در دادگاه CAS می‌جنگیم

رئیس فدراسیون جودو گفت: تعلیق ناجوانمردانه و ناعادلانه فدراسیون جهانی و تنهایی این روزها جودوی ایران را می‌بینید اما با حمایت خانواده جودو در دادگاه CAS برای پیروزی می‌جنگیم.

میراسماعیلی: تنهایی جودوی ایران را می‌بینید/با تمام قدرت برای پیروزی در دادگاه CAS می‌جنگیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مراسم اختتامیه سوپر لیگ و لیگ جودو امید باشگاه‌های سراسر کشور یادواره شهید سپهبد قاسم سلیمانی، یادبود اساتید فقید سعادتمند، اسدی، روحانی، فرتاش مهر، محمودی بعدازظهر امروز (چهارشنبه ۸ مرداد ماه) با حضور عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، صدیقه کعبی‌زاده، سرپرست دبیری (نایب رئیس بانوان) حسین قمی رئیس سازمان لیگ، مدیران باشگاهها، نمایندگان و دیگر مسئولان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار شد. 

پس از قرائت آیاتی از کلام‌الله مجید و نواخته شدن سرود کشورمان، آرش میراسماعیلی پشت تریبون مراسم اختتامیه لیگ آمد و گفت: سالی پرفراز و نشیب را در جودو و لیگ‌های‌مان داشتیم، ولی با این حال در مسابقات سوپر لیگ ۵ تیم و لیگ امید ۱۵ تیم حضور یافتند. اجبارا بخاطر شیوع ویروس منحوس کرونا مجبور شدیم تصمیم بر عدم ادامه لیگ بگیریم. بعضی تیم‌ها می‌توانستند با برگزاری کامل این رقابت‌ها به جایگاه بهتری دست پیدا کنند و از آنها عذرخواهی می‌کنم چون سلامتی ورزشکاران، مربیان و سایر زحمتکشان جودو برای ما ارزش دارد. 
 
وی در ادامه صحبت‌هایش افزود: تعلیق ناجوانمردانه و ناعادلانه فدراسیون جهانی و تنهایی این روزها جودوی ایران را می‌بینید، اما با دلگرمی و حمایت خانواده جودو با تمام قدرت همانند دوران قهرمانی خواهم جنگید تا در روز 26 شهریور در دادگاه بین‌المللی حکمیت ورزش به پیروزی برسیم.

میراسماعیلی عنوان کرد: از وزیر ورزش و معاونانش که کمک حال ما بودند تشکر می‌کنم که اگر حمایت‌های آنها نبود خستگی در تن ما می‌ماند. در این راه با کمک همه پیشکسوتان، ورزشکاران و سایر دوستان‌ پیروز و سربلند بیرون خواهیم آمد.
 
بعد از سخنرانی میراسماعیلی حکم‌های تقدیر و قدردانی به حامیان مالی برگزاری لیگ جودو توسط معاون وزیر و رییس فدراسیون جودو اهدا شد.

در این مراسم علاوه بر اهدای کاپ به تیم‌های سکونشین، به مربیان برتر، داور برتر، بازیکن برتر، تیم اخلاق، جوایزی اعطا  شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول