اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

صادقی: مهم ترین بازی را بردیم/این برد را به کاشانی تقدیم می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: مسابقه با ماشین سازی دیدار بسیار حساسی بود که پیروز شدیم و برای سه بازی آینده خودمان را آماده می‌کنیم.

صادقی: مهم ترین بازی را بردیم/این برد را به کاشانی تقدیم می‌کنم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ابراهیم صادقی بعد از مسابقه با ماشین سازی تبریز در نشست خبری گفت:  بازی نزدیکی بود تیم ماشین سازی با توجه به شرایط جدول دنبال کنترل بازی و گرفتن یک امتیاز بود و اگر بتواند گل هم بزند. هدف ما گرفتن سه امتیاز بازی بود. بازی نزدیکی بود و می‌دانستیم این بازی روی ضربات ایستگاهی و اوت دستی گل خواهد داشت دروازه بان ما هم دو توپ خیلی خوب گرفت.

سرمربی سایپا گفت: در نیمه دوم با تغییراتی که داشتیم تیم ما بهتر بازی کرد و کل نیمه دوم در اختیار ما بود.  این برد را به کاشانی مدیرعامل محترم باشگاه تقدیم می‌کنم که بالای سر تیم آمدند و حمایت کردند و به خود من هم اعتماد به نفس دادند با وجود اینکه نتایج ما خوب نبود و گاهی مساوی می‌کردیم. قول می‌دهم تلاش مان را بیشتر کنیم تا رتبه ما در آخر لیگ در جدول بهتر شود.

وی در مورد بازی‌های سخت آینده سایپا گفت: هفته آینده با فولاد بعد با نفت مسجدسلیمان و در آخر با پرسپولیس بازی داریم اما  مهم ترین بازی  امشب بود همانطور که قبل از بازی هم گفتم این دیدار بسیار حساس بود که پیروز شدیم و برای سه بازی آینده خودمان را  آماده می‌کنیم.

صادقی در مورد داوری مسابقه گفت: داوری این بازی سخت بود زیرا  بازی نزدیکی را شاهد بودیم وبرخوردها زیاد بود و اعتراض به داور هم در جریان بازی طبیعی بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول