اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

برگزاری فینالی تمام آلمانی، رویای سرمربی لایپزیگ

سرمربی جوان تیم فوتبال آر.ب لایپزیگ آرزو می کند فینالیست های لیگ قهرمانان اروپا تیم های آلمانی باشند.

برگزاری فینالی تمام آلمانی، رویای سرمربی لایپزیگ

به گزارش خبرگزاری فارس، آلمان ها در مسابقات باقیمانده فصل جاری لیگ قهرمانان نمایندگانی مثل آر.ب لایپزیگ و بایرن مونیخ دارند.

لایپزیگ در مرحله یک چهارم  باید با اتلتیکومادرید مصاف دهد. بایرن مونیخ نیز در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 3 بر صفر چلسی را شکست داده و در شرایط خوبی برای بازی برگشت است.

یولیان ناگلس مان به عنوان مسئول فنی «آر.ب» امیدوار است شاگردانش برنده رویارویی با حریف خود شوند و مراحل بعدی تا فینال را با قدرت پشت سرگذارند. در آنجا نیز برابر بایرن مونیخ، فینالی تمام آلمانی برگزار کنند.

وی به خبرنگار بیلد ام زونتاگ گفت: تیم های در مسابقات مثل همین بایرن مونیخ هستند که فکر می کنم چلسی را شکست دهند و به مرحله بعد برسند. البته مسابقات دوره های بعدی را نمی توان پیش بینی کرد. چون نمی توان گفت که از نظر جسمانی تک تک تیم ها در چه شرایطی هستند، در واقع برخلاف گذشته مدعی کلاسیکی وجود ندارد.

وی افزود: البته می توان خواب و خیال چیزهای را دید. حالا همه چیز به ما و بایرنی ها بستگی دارد. به هرحال از این که به فینال برسیم و در آن مرحله مقابل بایرن قرار بگیریم، خوشحال می شوم.

چنانچه شاگردان ناگلس مان از پس اتلتیکومادرید برآید در مرحله نیمه نهایی با برنده آتالانتایونایتد و پاری سن ژرمن دیدار می کند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول