اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

ملی‌پوش وزنه‌برداری: مسئولان باید نحوه مبارزه با دوپینگ را آموزش دهند/ برخی با ایجاد جنجال دنبال دیده شدن هستند

ملی‌پوش وزنه‌برداری گفت: مسئولان باید در خصوص مبارزه با دوپینگ به ورزشکار آموزش بدهند و شرایط را به گونه‌ای پیش ببرند تا به ملی‌پوش لطمه‌ای وارد نشود.

ملی‌پوش وزنه‌برداری: مسئولان باید نحوه مبارزه با دوپینگ را آموزش دهند/ برخی با ایجاد جنجال دنبال دیده شدن هستند

محمد زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص پیگیری تمریناتش، اظهار داشت: در روزهای کرونایی باشگاهی را در شیراز با هزینه شخصی تجهیز کردم که فضای مناسب تمرینی خوبی از نظر امکانات دارد و در آنجا تمریناتم را انجام می‌دهم تا بدین شکل آمادگی خود را حفظ کنم. امیدوارم بتوانم در این فضا تجربیاتی که سالها کسب کرده‌ام را در اختیار وزنه‌برداران نسل جدید قرار دهم.

وی در مورد اینکه برای کسب مدال مسابقات بین‌المللی تلاش می‌کند، تاکید کرد: بعد از اینکه مجددا به وزنه‌برداری برگشتم در یک مسابقه جهانی شرکت کردم که رکوردهایم خوب بود و شرایط جسمانی مناسبی داشتم ولی متاسفانه آن مسابقه روز من نبود. خدا را شکر تلاش کردم و به سطح رقابتهای جهانی بازگشتم بخاطر همین افسوس و حسرت نمی‌خورم ولی ناراحت هستم که نتیجه مدنظرم حاصل نشد. تمام تلاشم را برای وزنه ۲۰۶ کیلوگرم انجام دادم و واقعا زورم را زدم و تا آخرین توانی که داشتم برای مهار آن وزنه جنگیدم.

زارعی با اشاره به اینکه هیچ‌گاه نخواستم با ایجاد حاشیه دیده شوم، یادآور شد: یک عده واقعا دنبال دیده شدن هستند و حتی با حاشیه و جنجال درست کردن، می‌خواهند خود را نشان دهند. یکسری ورزشکار هم هستند که بدون سر و صدا کار خودشان را انجام می‌دهند و من هم سعی می‌کنم بدون هیاهو و حاشیه پیش روم، چون معتقدم بازنده بازی‌های حاشیه‌ای، صرفا ورزشکار است چون زمان قهرمانی کوتاه‌ است.

وزنه‌بردار استان فارس درباره تماس با کادر فنی تیم ملی نیز عنوان کرد: با برخواه و جباری اعضای کادر فنی بزرگسالان در ارتباط هستم ولی نتیجه صحبت‌هایمان این بود که تمرین را ادامه دهم و آماده زمان احتمالی برگزاری مسابقات باشیم.

ملی‌پوش وزنه‌برداری در مورد کنترل دوپینگ سال‌های اخیر کشورمان، خاطرنشان کرد: ملی‌پوشان در اردو شرایط ایزوله‌تری دارند و زیر نظر مربیان به دور از مواد نیروزا و دوپینگ کار خود را ادامه می‌دهند تا برای مسابقات بین‌المللی آماده شوند. اگر ملی‌پوشان در مسابقات داخلی شرکت کنند و آزمایش وجود نداشته باشد باعث می‌شود که ورزشکار اردونشین رقابت را واگذار کند. برهمین اساس مسئولان باید به ورزشکاران نحوه صحیح مبارزه با دوپینگ را آموزش بدهند، آزمایش در مسابقات داخلی گرفته شود و شرایط را به گونه‌ای پیش ببرند تا به ملی‌پوش لطمه نخورد و در آخر ورزشکارانی که در صدر قرار می‌گیرند بتوانند با حضور در عرصه‌های بین‌المللی کسب نتیجه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول