اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

امامی: تمرینات تیم ملی کشتی به صورت قرنطینه‌ای آغاز می‌شود/ برای المپیک و مسابقات جهانی برنامه ریزی کرده‌ایم

سخنگوی فدارسیون کشتی گفت: در صورت قطعی شدن مسابقات، اردوها به صورت قرنطینه‌ای آغاز می‌شود.

امامی: تمرینات تیم ملی کشتی به صورت قرنطینه‌ای آغاز می‌شود/ برای المپیک و مسابقات جهانی برنامه ریزی کرده‌ایم

محمد ابراهیم امامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اپلیکیشن اردوهای تیم ملی کشتی اظهار داشت: با توجه به تعطیلی اردوها و زمان نامشخص برای شروع تمرین، کادر فنی یک شیوه تمرینی مناسب و هدفمند برای چهره‌های شاخص اوزان دهگانه در فضای مجازی طراحی کرده است. مهم‌ترین هدف این است از شتاب بی‌رویه تمرینات و پراکندگی آن جلوگیری کند.

وی افزود: در اولین گام 33 آزادکار شاخص که شانس پوشیدن دوبنده تیم ملی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارند، دعوت به عمل آمد تا در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی از وضعیت جسمانی آنها مطلع شویم و نحوه تمرینات در فضای مجازی به آنها آموزش داده شود. تمام تمرینات طراحی‌شده در فضای مجازی برای بالا بردن آمادگی جسمانی و سیستم دفاعی بدن کشتی‌گیران است تا در مقابل کرونا، مشکلی برایشان پیش نیاد.

امامی خاطرنشان کرد: در این جلسه رئیس فدراسیون خط مشی این فدراسیون در خصوص رویدادهای پیشرو مثل جهانی و المپیک را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ روشن کرد. دبیر تأکید کرد کشتی‌گیران در شرایط کنونی، مراقب سلامتی‌شان باشند تا مشکلی برایشان پیش نیاید.

سخنگوی فدراسیون کشتی در رابطه با برگزاری لیگ برتر عنوان کرد: روز گذشته دومین نشست هیأت رئیسه سازمان لیگ برگزار شد. هیأت رئیسه معتقد به این موضوع بودند که خواسته اهالی کشتی به خصوص کشتی‌گیران این است که لیگ برتر برگزار شود. هیأت رئیسه معتقد است با پروتکل‌های بهداشتی می‌شود مسابقات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برگزار کنند. قرعه‌کشی قرار است در تاریخ 23 مرداد ماه برگزار شود و بعد از آن با صدور مجوز از ستاد ملی مقابله با کرونا مسابقات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برگزار کنند.

امامی در خصوص نگاه فدراسیون به مسابقات پیشرو گفت: خط مشی فدراسیون در قبال مسابقات پیش رو از جمله المپیک و جهانی، برگزاری این مسابقات است. تمام برنامه ریزی‌ها برای حضور در این رقابت ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام می‌دهیم.

وی در مورد برگزاری اردوهای تیم ملی عنوان کرد: در صورت قطعی شدن مسابقات، اردوها به صورت قرنطینه‌ای آغاز می‌شود. در حال حاضر منتظر تصمیم اتحادیه جهانی هستیم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول