اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

جلیلی: شرط حضور تیم‌ها در لیگ بسکتبال باید توانایی اجرای پروتکل‌ها باشد

سرپرست تیم بسکتبال آویژه صنعت مشهد گفت: تیم‌هایی باید در فصل آینده پذیرفته شوند که توانایی اجرای پروتکل‌های بهداشتی را داشته باشند.

جلیلی: شرط حضور تیم‌ها در لیگ بسکتبال باید توانایی اجرای پروتکل‌ها باشد

به گزارش خبرگزاری فارس، مجید جلیلی در مورد اینکه آیا تیم آویژه صنعت مشهد شرایط برگزاری لیگ را دارد یا خیر، اظهار داشت: وقتی باشگاهی اعلام آمادگی می‌کند باید شرایطی را مدنظر قرار دهد. پروتکل های بهداشتی چیزی نیست که بخواهیم آنها را کم و زیاد کنیم، چون هدف از این کار سلامتی افراد شرکت کننده است و باید انجام شود.

وی ادامه داد: شرایط هر کشور متفاوت است و نمی توانیم کپی برداری کنیم، اما می‌شود الگو بگیریم که چگونه مسابقات خود را برگزار کنیم. بنابراین به نظر من تیم‌هایی باید در فصل آینده حضور داشته باشند که شرایط انجام پروتکل‌ها را داشته باشند.

سرپرست تیم بسکتبال آویژه صنعت مشهد در خصوص اینکه آیا کار جذب بازیکنان را برای فصل بعد آغاز کرده اید یا خیر، گفت: شرط انجام هرکاری داشتن اطلاعات صحیح در مورد آن است و برای جذب بازیکن هم باید بدانیم شرایط برگزاری لیگ چگونه است و اطلاعات داشته باشیم. در حال حاضر نمی‌دانیم 2 ماه دیگر چه اتفاقی می‌افتد.

وی که با رادیو ورزش صحبت می‌کرد، ادامه داد: در حال حاضر تمام سالن های ورزشی مشهد بسته بوده و شرایط خاصی وجود دارد. به این دلیل  است که فعلا کار را آغاز نکرده‌ایم، اما برنامه ریزی‌ها انجام شده و در صورت موافقت ستاد کرونا آمادگی آغاز کار را داریم.

او اضافه کرد: به نطر من ابتدا باید رقابت‌های دور رفت در یک یا دو گروه آن هم به صورت متمرکز برگزار شود و برگزار شود و پس از استراحتی که به تیم‌ها داده می‌شود، دور برگشت را آغاز کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول