اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

مدیرعامل شهرداری بندرعباس: امکان برگزاری لیگ برتر بسکتبال به صورت رفت و برگشت وجود ندارد

مدیرعامل باشگاه شهرداری بندرعباس گفت: با توجه به شرایطی که کرونا ایجاد کرده است، امکان برگزاری لیگ برتر بسکتبال به صورت رفت و برگشت وجود ندارد.

مدیرعامل شهرداری بندرعباس: امکان برگزاری لیگ برتر بسکتبال به صورت رفت و برگشت وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس، الیاس محسنی در مورد اینکه آیا تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس شرایط برگزاری لیگ را دارد، اظهار داشت: به هرحال همه از شرایط کرونا اطلاع دارند و این ویروس تغییر رفتاری را در محیط سیاسی و اجتماعی و ورزشی ما به وجود آورده است. فدراسیون هم جلسه‌ای را در مورد لیگ برگزار کرد، اما هنوز تعداد تیم‌ها مشخص نیست. به هرحال برخی استان‌ها شرایط خوبی ندارند و استان خود ما در وضعیت قرمز است. پس با این شرایط امکان برگزاری رقابت‌ها به صورت رفت و برگشت وجود ندارد و باید متمرکز باشد.

وی ادامه داد: ما در لیگ فوتبال ساحلی هم تیم داریم و برنامه ریزی شده که به صورت متمرکز بازی کنند و در بسکتبال هم می‌تواند این اتفاق بیفتد. ما در حال حاضر نمی‌دانیم لیگ قرار است با چه شرایطی برگزار شود و هنوز چیزی قطعی نیست.

* 50 درصد قراردادها پرداخت شده است

مدیرعامل باشگاه شهرداری بندرعباس در مورد فصل قبل و اینکه آیا با بازیکنان و کادرفنی تسویه حساب شده است یا خیر، عنوان کرد: تیم ما در سال اول حضورش در لیگ برتر به مربی جوان یعنی رضا هنگام پور اعتماد گرفت و نتایجش را هم همه دیدند که تیم به پلی‌آف صعود کرد. حمایت شهردار بندرعباس و مردم خوب این شهر دست به دست هم دادند تا این اتفاق مهم بیفتد.

محسنی که با رادیو ورزش صحبت می‌کرد، ادامه داد: تاکنون 50 درصد از قرارداد فصل گذشته بازیکنان و کادرفنی پرداخت شده است و برای مابقی مطالبات هم نامه نگاری صورت گرفته و طی 20 روز آینده داده خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول