اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

بایدونبایدهای نشست های خبری فوتبال| سردبیر ورزشی مهر: سازمان لیگ با مربیانی که کلاس می گذارند برخورد کند

سردبیر ورزشی خبرگزاری مهر گفت:به نظر من سازمان لیگ باید با همه مربیانی که در نشست خبری شرکت نمی کنند، به خصوص آنها که کلاس می گذارند، برخورد کند.

بایدونبایدهای نشست های خبری فوتبال| سردبیر ورزشی مهر: سازمان لیگ با مربیانی که کلاس می گذارند برخورد کند

رضا خسروی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد برگزاری نشست های خبری و نحوه برگزاری آنها اظهار داشت: نشست های خبری معمولا در تورنمنت ها و رویدادهای مهم به صورت یک اصل است و با نظارت کامل  مسئول برگزار کننده آن تورنمنت انجام می شود به عنوان مثال جام جهانی و رویدادهای این چنینی برگزار می شود و سرمربیان تیم هایی که مسابقه دارند موظفند یک روز قبل در نشست خبری حضور داشته باشند و در خصوص جزییات آن مسابقه به سوالات خبرنگاران پاسخ دهند.

وی افزود: از چند سال قبل که فوتبال ایران در حال حرکت است به سمت بهتر شدن و نزدیک شدن به شرایط روز دنیا برگزاری نشست های خبری در دستور کار سازمان لیگ قرار گرفت اما متاسفانه آن طور که باید اجرا می شد  و آیین نامه ای که برای این موضوع در نظر گرفته و نظارت می شد انجام نشده و صرفا یک رفع مسئولیت است. چرا که در اداوری که این نشست های خبری برگزار می شد مربیانی وجود داشتند که سرخود و بر اساس تشخیص خود هر وقت دوست داشتند در نشست خبری شرکت می کردند و هر وقت هم تمایل نداشتند یک بهانه ای را جور می کردند و در نشست شرکت نمی کردند.

سردبیر ورزشی خبرگزاری مهر ادامه داد: به نظرم اگر قرار است این بخش از فوتبال ما هم به استاندارهای روز دنیا نزدیک شود سازمان لیگ باید از این انفعال و سستی  برخورد با مربیانی که در نشست های خبری حاضر نمی شوند، خارج شود و قوانینی که وجود دارد به طور کامل اجرا کند. این طور نباشد برخی مربیانی که واقعا قابل احترام و تقدیر هستند و در همه نشست ها هستند به همین روالی که دارند و احترامی که می گذارند ادامه دهند و آنهایی که  بی قانونی و هر طور خودشان دوست دارند رفتار می کنند به روال گذشته ادامه دهند. 

وی تاکید کرد: به نظر من سازمان لیگ باید با همه مربیانی که در نشست خبری شرکت نمی کنند، برخورد کند. خصوصا آنهایی که خود را تافته و جدا بافته می دانند و فکر می کنند اکنون خیلی فراتر از فوتبال ایران مربیگری می کنند یا سطح دانش  و کلاسشان خیلی بالا است و شأنشان حضور در نشست های خبری نیست باید حتما با آنها برخورد شود. 

خسروی تصریح کرد: اینکه هر بار بهانه می آورند که مریض بوده استرس داشته و فشارش بالا بوده دلایل قابل پذیرشی نیست. مردم بعد از هر بازی دوست دارند بدانند نظر سرمربی در مورد آن بازی و رویدادهایش چیست و اینکه یکی تشخیص بدهد که دستیارش را بفرستد یا اصلا در نشست حاضر نشود و بهانه بیاورد صرفا در رفتن از بار مسئولیتی هست که در آن بخش به او محول شده است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول