اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

نشست سرپرست فدراسیون شطرنج با عضو کمیسیون امور داخلی در مجلس

سرپرست فدراسیون شطرنج به همراه جمعی از قهرمانان این رشته امروز میزبان عضو کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی بود.

نشست سرپرست فدراسیون شطرنج با عضو کمیسیون امور داخلی در مجلس

به گزارش خبرگزاری فارس، فرهاد نیکوخصال، سرپرست فدراسیون شطرنج امروز از مرتضی محمودوند، عضو کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی دعوت کرد و نشستی را با حضور برخی از قهرمانان شطرنج برگزار کرد.

در این نشست افرادی همچون محسن سمیع‌زاده، احسان قائم‌مقامی، ساراخادم الشریعه، شادی پریدر، محمدامین طباطبایی و... حضور داشتند. با توجه به حواشی اخیر این رشته و محدودیت‌هایی که در آن وجود داشت طرفین تصمیم به برگزاری این نشست گرفتند.  

فرهاد نیکوخصال در این نشست مشکلات اصلی خانواده شطرنج را مطرح کرد که از جمله آنها می‌توان به درنظر گرفتن المپیاد جهانی شطرنج هم رده رقابت‌های قهرمانی جهان سایر رشته‌ها اشاره کرد تا به این ترتیب قهرمانان ایرانی بتوانند از تسهیلات نظام وظیفه و پاداش برخوردار شوند. همچنین مواردی همچون افزایش سقف اعتبارات، جذب اسپانسر برای فدراسیون، مشکلات بانوان شطرنج‌باز که حرف‌های زیادی برای گفتن در سطح جهان دارند هم از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود.

محمودوند هم پس از شنیدن کامل اظهارات نیکوخصال برای این فدراسیون و قهرمانانش آرزوی موفقیت کرد و قول داد تا تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات شطرنج به کار بگیرد. او همچنین حمایت از قشر فرهیخته ورزش را از وظایف مجلس شورای اسلامی دانست.

در پایان این نشست هم اعضای حاضر در جلسه نکاتی را مطرح کرد و مشکلات خود را به گوش نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی رساندند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول