اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

رضایی: هشت سهمیه دیگر پارالمپیک توکیو را کسب می‌کنیم/ ملی‌پوشان عقب افتادگی را جبران می‌کنند

مسئول انجمن پارادوومیدانی گفت: با یک برنامه‌ریزی اصولی در این روزهایی کرونا، سهمیه‌های بیشتری در رقابتهای گزینشی کسب خواهیم کرد.

رضایی: هشت سهمیه دیگر پارالمپیک توکیو را کسب می‌کنیم/ ملی‌پوشان عقب افتادگی را جبران می‌کنند

بهمن رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص برگزاری اردوهای تیم ملی پارادوومیدانی، اظهار داشت: از خرداد ماه به ملی‌پوشان مجوز دادند تا به صورت متمرکز در شهرهای خودشان تمرین کنند. اردوی متمرکز در این شرایط ایده بسیار جالبی نیست چون 15 استان در وضعیت قرمز قرار دارند و 11 استان نیز در وضعیت هشدار. در همه گیری کرونا در کشورمان که وضعیت بسیار بحرانی وجود دارد، به عنوان مسئول انجمن نمی‌توانم از آنها بخواهم تمرین داشته باشند. البته ملی‌پوشان‌مان به صورت انفرادی و منظم کار خودشان را انجام می‌دهند و آمادگی خود را حفظ می‌کنند.

رئیس انجمن پارادوومیدانی درباره اینکه ورزشکاران تا آغاز پارالمپیک توکیو آماده مسابقات خواهند شد، عنوان کرد: ملی‌پوشان تا حدودی آمادگی خوبی دارند. یک سال تا آغاز بازیها باقیمانده است. اگر وضعیت روز به روز بهتر شود، بچه‌های تیم ملی با آغاز تمرینات می‌توانند به فرم ایده‌آل و مناسب برسند. اگر مجوز آغاز اردوهای متمرکز صادر شود، نفرات تیم ملی این عقب‌ماندگی را جبران می‌کنند.

رضایی با اشاره به اینکه اگر برنامه‌ریزی خوبی برای تیمهای ملی رقم بخورد نتیجه بهتر خواهیم گرفت، خاطر نشان کرد: همه ورزشکاران منتظر هستند فدراسیون جانبازان و معلولین اردوهای متمرکز را آغاز کند. با یک برنامه‌ریزی اصولی در این دوران می‌توانیم در گزینشی پارالمپیک توکیو، سهمیه‌ پارادوومیدانی را افزایش دهیم. اکنون 12 سهمیه به همراه نابینایان کسب کردیم و مطمئناً با شرکت در تورنمنت بعدی، هشت سهمیه دیگر هم به دست خواهیم آورد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول