اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

منچسترسیتی پروژه جذب مسی را جدی گرفت

منچسترسیتی بعد از حذف از لیگ قهرمانان اروپا به همکاری با لیونل مسی جدی تر از قبل می اندیشد.

منچسترسیتی پروژه جذب مسی را جدی گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس، منچسترسیتی در سال های اخیر ناکام در راه رسیدن به مراحل پایانی لیگ قهرمانان اروپا بوده است.

سیتیزن ها وقتی در سال 2016 با پپ گواردیولا قرارداد بستند، امیدوار بودند در کنار یکه تازی و افتخارآفرینی در سطح فوتبال انگلیس، در اروپا نیز به مقام قهرمانی برسند.

اما به فتح اروپا در 4 سال همکاری با مربی اسپانیایی نائل نشده اند. آخرین مرتبه که رویای آنها برای دست یابی به لیگ قهرمانان اروپا نقش بر آب شد، چند ساعت قبل و بازی با شب گذشته با المپیک لیون در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بود.

آبی های آسمانی تصور می کردند با توجه به تجربه گرانبهای دوره های قبلی، بتوانند حریف فرانسوی را شکست داده، در نیمه نهایی از پس بایرن مونیخ برآیند و در فینال نیز با کسب پیروزی جام روی دست بلند کنند.

اما باخت عجیب 3 بر یک، پایان همه رویاهای آنها بود. تیم دوم شهر منچستر با این ناکامی به انگلیس بازگشت تا دوره بازسازی را شروع کند.

طبق نوشته امروز دیلی میرر، مدیریت منچسترسیتی جدی تر از هر زمان دیگری به همکاری با لیونل مسی ابرستاره بارسلونا می اندیشد.

روسای باشگاه لیگ برتری می گویند حالا که تیم شان حذف شده و بارسلونا نیز شکست تحقیرآمیز 8 بر 2 از بایرن مونیخ را پذیرفته و به فکر بازسازی است، چه بهتر که سراغ مسی بروند و با آوردن او به تیم، در چالشی جدید برای دست یابی به فتح اروپا تلاش کنند.

آنگونه که این نشریه می نویسد، حضور پپ گواردیولا می تواند محرک خوبی برای فوق ستاره آرژانتینی بارسا باشد تا یکبار دیگر با مربی سابقش همکاری کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول