اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

22 بازیکن سن ژرمن و لایپزیگ زیر ذره بین

پاری سن ژرمن و آر. ب لایپزیگ با ارزیابی دقیق تک تک نفرات خود و تیم مقابل نخستین بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار می کنند.

22 بازیکن سن ژرمن و لایپزیگ زیر ذره بین

 به گزارش خبرگزاری فارس، تا چند ساعت دیگر سوت نخستین بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به صدا درمی آید.

در این جدال دو تیم فرانسوی و آلمانی پاری سن ژرمن و آر.ب لایپزیگ برابر هم صف آرایی می کنند. دو تیمی که در مرحله قبل نتایج شگفت انگیزی گرفتند. 

سن ژرمن در مصاف مرحله یک چهارم نهایی با آتالانتا ایتالیا تا دقیقه 90 یک بر صفر بود. اما در 3 دقیقه 2 گل زد و از باخت به برد و صعود رسید.

آر.ب لایپزیگ با وجود قدمت کم در فوتبال، با تجربه نشان داد. زیرا توانست تیم با سابقه و قدرتمند اتلتیکومادرید را شکست دهد.

هفته نامه معتبر کیکر آلمان به مناسبت برگزاری مصاف امشب، براساس آخرین اطلاعاتی که گزارشگرانش از اردوی 2 تیم کسب کرده اند، 22 بازیکن این میدان را شناسایی کرده است.

 

و بعد تک تک نفرات را زیر ذره بین برده و ارزیابی کرده که چنین است:

 

*پاری سن ژرمن:

دروازه بان:سرخیو ریکو

این گلر اسپانیایی جانشین کیلور ناواس در مصاف با لایپزیگ خواهد شد. به نظر می رسد با این جابجایی دروازه تیم فرانسوی تا حدی ضعیف تر از قبل خواهدشد. البته ریکو، از رفلکس های خوبی برخوردار است. با این حال تجربه کمی برای حضور در میدان های بین المللی دارد.

مدافع راست:تیلو کهرر

مدافع اسبق شالکه، در مدتی که در پاریس است، با تجربه تر شده است. او حتی در مواقعی هم به عنوان مدافع میانی بازی کرده که در همه حال به خط دفاع تیم قهرمان لوشامپیونه اطمینان خاطر بخشیده است.

 

مدافع میانی: تیاگو سیلوا

او کاپیتان و مغز متفکر تیم توماس توخل است.ساده اما موثر بازی می کند.در دفاع یارانش را به خوبی هدایت می کند.در بازی رو به جلو نیز مثل یک فرمانده واقعی است. در بازی هوایی قوی است اما گاهی زود از کوره در می رود. همین نکته می تواند برای تیم ناگلس مان، امتیازی باشد.

مدافع میانی: پرسنل کیمپمبه

با تیم ملی فرانسه قهرمان جام جهانی شد و ناگلس مان می داند که چقدر در زمین این بازیکن می دود. البته پای چپش قوی است و گاهی هم تحت فشار، مرتکب اشتباهاتی می شود.

مدافع چپ:خوان برنات

در کار دفاعی قوی است اما در بازی ایستا، گاهی دچار مشکل می شود. در کار هجومی هم حملات سریعی را تدارک می بیند. او درک خوبی با نیمار و حتی امباپه در حمله دارد.

هافبک راست:لئوناردو پارادس

از نظر تکنیکی قوی است.اما گاهی سرعتش کم است. سعی می کند همیشه بالانس خوبی در میانه میدان ایجاد کند. ناگلس مان باید بداند که شوت های محکمی می زند که خطرناک هستند.

هافبک دفاعی: مارکوینیوس

یکی از بازیکنانی است که همیشه توماس توخل به او تکیه می کند. چون عامل ثبات و اطمینان در تیم فرانسوی است.در جنگ های تن به تن قوی است و ضربات سر محکمی نیز می زند.

هافبک چپ: ادریسا گنا گویه

از نظر تکنیکی خوب است و رو به جلو نیز خوب حرکت می کند.

مهاجم راست:آنخل دی ماریا

قدرت پای چپش فوق العاده است. بسیار باتجربه است و فضای یک بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان را به خوبی درک می کند. باید دید آیا امشب در بهترین فرم آمادگی قراردارد یا خیر. او بازیکنی است که می تواند یک تنه سرنوشت مسابقه را عوض کند.

مهاجم هدف:کیلین امباپه

با تیم ملی فرانسه در جام جهانی قهرمان شده و خوش درخشیده است. از نظر تکنیک، سرعت و گلزنی در بالاترین سطح است. باید دید ناگلس مان جوان چه برنامه ای برای مهارش دارد.

مهاجم چپ: نیمار

گران ترین بازیکن جهان در شرایط خوب آمادگی است. او در دریبل زنی و بازی سازی، به باور بسیاری، شعبده بازی می کند. شاید امشب مسابقه ای باشد که او یکبار دیگر ارزش های بیشمارش را به اثبات برساند.

*آر.ب لایپزیگ:

دروازه بان: پتر گوالاسی

با داشتن 30 سال یکی از با تجربه های تیم آلمانی است و ناگلس مان به او اطمینان خاطر دارد.

در 15 بازی لیگ قهرمانان اروپا 20 گل دریافت کرده که میانگین گل خورده وی در هر بازی 1.33 است.

مدافع راست: لوکاس کلوسترمان

مدافع ملی پوش و آلمانی تیم لایپزیگ یکی از ارکان موفقیت تیم به شمار می رود.هر چند مدافع است اما در لیگ قهرمانان اروپا با 556 پاس، بهترین پاسور تیمش در این جام بوده است.

توماس توخل، مربی سن ژرمن برای مهار حریف امشب، باید برای این بازیکن برنامه بریزد.

مدافع میانی: دایو اوپامکانو

در بازی قبلی که با اتلتیکومادرید بود، در 82 درصد نبردهای تن به تن برنده شد.به همین دلیل بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. او یکی از ستون های کنونی لایپزیگی هاست.

مدافع چپ:مارسل هالستن برگ

مثل کلوسترمان، ملی پوش آلمانی است. اگر در فرم ایده ال باشد، بازی رو به جلوی قوی دارد و شوت هایش همیشه خطرناک هستند.

البته به خاطر مصدومیت کمر، در 3 جلسه تمرینی اخیر حضور داشته است.

هافبک راست:کنراد لایمر

این هافبک کناری اتریشی خیلی خوب به جلو نفوذ می کند. از سرعت بالایی برخوردار است و بازی های قبلی نشان داده که ناگلس مان برنامه های را برای حرکت به جلو برایش طراحی کرده است.

هافبک میانی: مارسل زابیتسر

این هافبک اتریشی سانترهای خوبی تاکنون داشته و موقعیت های گل زیادی را برای هم تیمی هایش فراهم کرده است.

هافبک میانی: کوین کامپل

هافبک اهل اسلوونی دقت پاس بسیار بالایی در بازی با اتلتیکومادرید داشت. 95 درصد پاس های او درست بودند. ناگلس مان روی این بازیکن حساب می کندو در سوی دیگر میدان توخل باید به فکر مهارش باشد.

هافبک چپ:آنجلینو

ستاره اسپانیایی در دورانی که برای لایپزیگ به میدان رفته، همیشه در سطحی بالا بازی کرده و در بازی رو به جلو و خلق موقعیت، کم نگذاشته است.

مهاجم راست: کریستوفر ان کونکو

سن ژرمن را در سال گذشته ترک کرد تا بیشتر از قبل بازی کند.او در کنار زابیتسر با انجام 43 بازی در فصل اخیر، دو فوتبالیست اول تیم به لحاظ انجام بازی است.

مهاجم هدف: یوسف پولسن

مهاجم دانمارکی شبی بسیار مهم و سخت را در پیش خواهد داشت.او در زمانی که دیگر تیمو ورنر نیست، مجبور است بار گلزنی تیمش را به دوش بکشد. باید دید از تجربه اش می تواند برای این منظور استفاده کند یا نه.

مهاجم چپ: دنی اولمو

مقابل اتلتیکومادرید، نخستین گل لیگ قهرمانانش را زد و از روحیه بالایی برخوردار شد. از نظر تکنیکی و سرعت وی در سطحی بالا قراردارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول