اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

تندروان: برگزاری بازی‌های دوستانه مهمتر از نتیجه آن است/ 4 هفته تمرین آنلاین داشتیم

سرمربی تیم والیبال فولاد ایرانیان سیرجان گفت: در شرایط کنونی برگزاری بازی دوستانه از نتیجه‌ای که در آن کسب می‌شود، مهمتر است.

تندروان: برگزاری بازی‌های دوستانه مهمتر از نتیجه آن است/ 4 هفته تمرین آنلاین داشتیم

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم‌های فولاد سپاهان اصفهان و فولاد سیرجان ایرانیان که خود را برای حضور شایسته در لیگ برتر والیبال آماده می‌کنند، در سالن فدراسیون والیبال و در دومین دیدار تدارکاتی به مصاف یکدیگر رفتند. شاگردان محمدرضا تندروان سرمربی تیم فولاد سیرجان ایرانیان در این مسابقه با نتیجه سه بر یک و با امتیازهای 24 بر 26، 26 بر 24، 25 بر 23 و 25بر 22 حریف اصفهانی خود را شکست دادند.

محمدرضا تندروان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد برگزاری دو بازی دوستانه مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: به نظر من هر دو تیم پیروز شدند، چون بعد از مدتی تعطیلی والیبال، توانستند بازی کنند. هر دو تیم خود را به صورت جدی محک زدند تا بتوانند نقاط ضعف خود را برطرف کنند. 

وی ادامه داد: اتفاقات خوبی در طول بازی رخ داد و از همه چیز مهمتر برگزاری مسابقه بود که به خوبی انجام شد؛ البته پیروزی در این بازی هم مهم است، چون انگیزه زیادی به ما می‌دهد. به هر حال امیدوارم تنور والیبال بازهم مثل همیشه داغ باشد و شاهد مسابقات خوبی در لیگ باشیم.

سرمربی تیم والیبال فولاد ایرانیان سیرجان در خصوص پیش‌بینی‌اش از مسابقات پیش‌رو و شیوع ویروس کرونا، عنوان کرد: کرونا باعث شد تا در تمام مشاغل دنیا خللی ایجاد شده و همه در حال رعایت کردن پروتکل‌هایی باشند؛ والیبال هم از این داستان مستثنا نیست. ما هم باید پروتکل‌ها را مثل سایر رشته‌ها رعایت کنیم و نکته اینجاست که خیلی زود با شرایط هماهنگ می‌شویم. 

تندروان گفت: در بازی تدارکاتی هم تمام شرایط را رعایت کردیم. واقعیت این است که رعایت پروتکل‌ها چندان هم سخت نیست و برای حفظ سلامتی خود و اطرافیان باید آنها را مدنظر داشته باشیم. امیدوارم به زودی با کرونا کنار بیاییم و با همین شرایط شاهد بازی‌های خوبی در لیگ والیبال باشیم.

وی افزود: کرونا باعث شد تا در هر شغلی ابتکارهایی خلق شود تا افراد بتوانند در فضای رقابتی بمانند. ما هم 4 هفته به صورت آنلاین کار کردیم که تجربه جدیدی برای من بود. شناخت زیادی از فضا نداشتم، اما بسیار به ما کمک کرد که برای شروع کارهای گروهی از صفر استارت نزنیم. زمان زیادی از دست دادیم، اما تجربه مهمی کسب کردیم.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول