اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

محمدی‌راد: رقابت‌های امسال قابل پیش‌بینی نیست/ والیبال سال مهمی درپیش دارد

سرمربی تیم والیبال سپاهان اصفهان گفت: در رقابت‌های لیگ پیش‌رو تیم‌های خوبی حاضر هستند و پیش‌بینی نتایج سخت است.

محمدی‌راد: رقابت‌های امسال قابل پیش‌بینی نیست/ والیبال سال مهمی درپیش دارد

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم‌های فولاد سپاهان اصفهان و فولاد سیرجان ایرانیان که خود را برای حضور شایسته در لیگ برتر والیبال آماده می‌کنند، در سالن فدراسیون والیبال و در دومین دیدار تدارکاتی به مصاف یکدیگر رفتند. شاگردان محمدرضا تندروان سرمربی تیم فولاد سیرجان ایرانیان در این مسابقه با نتیجه سه بر یک و با امتیازهای 24 بر 26، 26 بر 24، 25 بر 23 و 25بر 22 حریف اصفهانی خود را شکست دادند.

رحمان محمدی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد برگزاری دیدار دوستانه مقابل فولاد ایرانیان سیرجان اظهار داشت: باید از همه افرادی که کمک کردند این بازی برگزار شود تشکر کنم. فکر می‌کنم سیرجانی‌ها خوب بازی کردند و حق‌شان پیروزی در این مسابقه بود. آنها در دفاع و سرویس خیلی از ما بهتر بودند.

وی ادامه داد: ما هم توانایی خوبی در دفاع و سرویس داشتیم، اما نتوانستیم از توانایی خود به خوبی استفاده کنیم. در مجموع ارزیابی خوبی برای تیم ما بود، چون می‌توانیم نقاط ضعف‌مان را برطرف و روی نقاط قوت‌مان بیشتر تمرکز کنیم. عملکرد خوب سیرجان باعث شد تا ما نتوانیم توقعات را از خودمان برآورده کنیم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان اصفهان درمورد پیش‌بینی‌اش از رقابت‌های پیش‌رو، خاطرنشان کرد: لیگ سختی خواهیم داشت. فکر می‌کنم شرایط تیم‌ها حتی بهتر از سال گذشته است. رقابت‌ها غیرقابل پیش‌بینی خواهند بود، چون حداقل 8 یا 9 تیم حضور دارند که توانایی غلبه بر یکدیگر را دارند. امیدوارم شاهد بازی‌های جذابی باشیم. حداقل کاری که می‌توانیم بکنیم این است که بازی‌ها به صورت زنده پخش شود تا مردم از تماشای آن لذت ببرند. 

محمدی‌راد افزود: قطعاً لیگ امسال پلی‌آف‌های غیرقابل پیش‌بینی خواهد داشت و تیم‌ها توان شکست دادن یکدیگر را دارند. الگویی که امسال استفاده شده همچون سال‌های گذشته است و این موضوع کمک می‌کند که بازیکنان در جریان مسابقات آمادگی لازم را کسب کنند تا برای المپیک و اردوهای تیم ملی آماده شوند. امیدوارم بازیکنان آماده‌ای را به تیم ملی تحویل دهیم، چون سال بسیار مهمی درپیش داریم.

وی گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت که توقعات سپاهانی‌ها را برآورده کنیم. باشگاه ما سرمایه‌گذاری خوبی انجام داده است و در سطح کشور نمونه است. از کار کردن با این باشگاه لذت می‌برم و از مسئولان تشکر می‌کنم. امیدوارم با افتخارآفرینی برای باشگاه سپاهان بتوانیم جواب زحمات مسئولان را بدهیم.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول