اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

لیگ بسکتبال NBA| دومین برد لیکرز و میلواکی با درخشش جیمز و آنتتوکومپو+عکس

تیم‌های مدعی لیکرز و میلواکی دومین برد خود را در پلی‌آف لیگ بسکتبال NBA کسب کردند.

لیگ بسکتبال NBA| دومین برد لیکرز و میلواکی با درخشش جیمز و آنتتوکومپو+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه رقابت‌های پلی‌آف لیگ بسکتبال NBA تیم‌های مدعی لس آنجلس لیکرز و میلواکی باکس مقابل حریفان خود به دومین برد دست یافتند.

لیکرز که بازی او را به پورتلند باخته و رقابت دوم را برده بود، در مسابقه سوم نیز 116 بر 108 برنده از میدان خارج شد. در این بازی لبران جیمز با 38 امتیاز، 12 ریباند و 8 پاس منجر به گل و آنتونی دیویس با 29 امتیاز، 11 ریباند و 8 پاس منجر به گل نقش بسزایی در پیروزی لیکرز داشتند. در سوی دیگر میدان دیمین لیلارد ساره پورتلند با 34 امتیاز نتوانست مانع شکست تیمش شود.

میلواکی باکس، دیگر مدعی قهرمانی در منطقه کنفرانس شرق توانست به دومین برد خود مقابل اورلاندو مجیک دست پیدا کند. در این بازی که 121 بر 107 به سود میلواکی به پایان رسید، یانیس آنتتوکومپو غول یونانی این تیم با 35 امتیاز، 11 ریباند و 7 پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان بود.

اوکلاهما سیتی که دو بازی اول را به هیوستون باخته بود، در بازی سوم و در وقت‌های اضافه 119 بر 107 به برتری دست یافت. جیمز هاردن ستاره هیوستون با 38 امتیاز، 7 ریباند و 8 پاس منجربه گل نتوانست جلوی شکست تیمش را بگیرد.

در دیگر بازی امروز میامی هیت موفق شد 124 بر 115 ایندیانا پیسرز را مغلوب کند و با کسب سه برد پیاپی در آستانه صعود به نیمه نهایی کنفرانس شرق قرار بگیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول