اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

ثمری: رد صلاحیت کیهانی لطف وزارت ورزش در حق دوومیدانی بود

قهرمان پرتاب وزنه آسیا گفت: رد صلاحیت کیهانی لطف وزارت ورزش در حق دوومیدانی بود و از این بابت خدا را شکر می‌کنم.

ثمری: رد صلاحیت کیهانی لطف وزارت ورزش در حق دوومیدانی بود

علی ثمری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیتش اظهار داشت: تا سال گذشته تمرینات خوبی را برگزار کنیم، اما داستان کرونا پیش آمد و همه چیز را تعطیل کرد. من هم از این فرصت استفاده کردم و توانستم دستم را جراحی کنم و به دردی که دو سال بود آن را تحمل می‌کردم و توانم را پایین آورده بود، پایان دهم. 

وی ادامه داد: وقتی برای بررسی وضعیت دستم به پزشک مراجعه کردم متوجه شدم آرنجم دچار شکستگی بوده و 8 استخوان اضافه آورده و کپسولی دستم به کلی از بین رفته بود. بعد از عمل خیلی زود بازگشتم و چند ماهی است با سپهرزاد کار می‌کنم.

* هدفم کسب سهمیه المپیک است

قهرمان پرتاب وزنه آسیا عنوان کرد: امسال در برخی مسابقات مانند جایزه بزرگ تهران شرکت می‌کنم اما هدفم سال آینده است که بتوانم حتما ورودی را کسب کنم. می خواهم نشان دهم که من همان قهرمان آسیا هستم و فراموش نشده‌ و زنده هستم!

*رد صلاحیت کیهانی لطف وزارت ورزش در حق این رشته بود

ثمری با اشاره به رد صلاحیت کیهانی برای انتخابات دوومیدانی گفت: خدا را شکر می‌کنم که این اتفاق افتاد و رد صلاحیت او لطف وزارت ورزش در حق این رشته بود. کیهانی در زمان ریاست خود در فدراسیون می توانست دست خیلی از ورزشکاران را بگیرد، اما همه را نابود کرد. در 4 سال گذشته احترام‌ها از بین رفته بود و همه با هم دشمن شده بودند که این همه حاصل مدیریت او بود.

* رئیس آینده باید همه ورزشکاران را ببیند

وی در مورد اینکه انتظارش از رئیس آینده چیست، تاکید کرد: هرکسی که رئیس می‌شود، فقط برای دوومیدانی کار کند و همه ورزشکاران را ببیند. اینطور نباشد که وقتی یک ورزشکار افت کرد، خیلی زود فراموش شود. من در 20 مسابقه ای که اعزام شدم در 17 مورد مدال گرفتم، اما رئیس قبلی فقط پز مدال‌ها را می‌داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول