اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تهدید از نوع مسجد سلیمانی ها: پول نرسد به تبریز نمی‌رویم/بازی نیمه نهایی جام حذفی برگزار می‌شود؟

مدیر رسانه‌ای باشگاه نفت مسجد سلیمان گفت: اگر پول به باشگاه نرسد به تبریز نمی‌رویم و مسئولیت این اتفاق بر عهده مدیرکل اداره ورزش و جوانان خوزستان است.

تهدید از نوع مسجد سلیمانی ها: پول نرسد به تبریز نمی‌رویم/بازی نیمه نهایی جام حذفی برگزار می‌شود؟

مهران حسنوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد نارضایتی بازیکنان نفت مسجد سلیمان از شرایط مالی و اعتصاب آن‌ها پیش از بازی نیمه نهایی جام حذفی مقابل تراکتور، اظهار داشت: قرار بود بیست و هشتم مرداد، 20درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم اما چون مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان پولی به حساب باشگاه نریخته، چک‌ها برگشت خورد. 

حسنوند ادامه داد: مدیرکل ورزش و جوانان استان باید از 10میلیارد، 3میلیارد به حساب ما واریز می‌کرد اما فکر کنم این پول را جای دیگری خرج کرده و به همین خاطر الان بازیکنان بی انگیزه هستند و می‌گویند تا پول پرداخت نشود تمرین و بازی نمی‌کنند. مدیرعامل باشگاه قرار است با مهدی تارتار و بازیکنان صحبت و آن‌ها را برای رفتن به تبریز و بازی مقابل تراکتور قانع کند. ضمن اینکه مهران نصیریان دوست(مدیرعامل نفت مسجد سلیمان) مشغول رایزنی است تا پولی که در ارداره ورزش و جوانان است به حساب باشگاه واریز شود.

مدیررسانه‌ای نفت مسجد سلیمان در مورد اینکه آیا اقدامات لازم برای سفر به تبریز مانند تهیه بلیت صورت گرفته، گفت: باشگاه مشکل مالی دارد و اگر این مشکل حل شود حتما برای تهیه بلیت و انجام سفر اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

وی در خصوص اینکه چقدر احتمال دارد سفر به تبریز لغو شود، عنوان کرد: اگر پول به باشگاه نرسد به تبریز نمی‌رویم و مسئولیت این اتفاق بر عهده افشین حیدری مدیرکل اداره ورزش و جوانان خوزستان است. حتی شورای تامین، فرماندا و استاندار هم در این مورد نامه رسمی زده‌اند اما ظاهرا او گوش شنوا ندارد!

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول